Днес 202 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Publicis Groupe България надгражда услугата си „дигитален маркетинг“ в партньорство с Next Consult

Двете компании ще предлагат оптимално потребителско изживяване в реално време на клиентите си чрез внедряване на облачната платформа Salesforce в бизнес и маркетинг процесите им

Publicis Groupe, водеща  маркетинг и комуникационна група в страната и глобален лидер в маркетинга, комуникациите и дигиталната трансформация, и Next Consult, компания за бизнес и управленско консултиране, ИТ решения, и златен партньор и внедрител на Salesforce за България, започват предлагане на съвместна услуга. Двете компании ще съчетаят широкото познание и опита в маркетинг и бранд комуникациите с експертиза в бизнес консултирането. Новият и подобрен модел за дигитален маркетинг ще предоставя на клиентите решения за създаване на най-доброто потребителско изживяване. Чрез инвестиране в инструменти и експертиза, които подобряват бизнес и маркетинг процесите чрез облачни услуги за връзка с потребителите в реално време в платформата Salesforce, моделът ще води до реални резултати за бизнеса на клиентите на тези услуги.

Publicis Groupe, в международен план, е платинен партньор на Salesforce, облачна платформа номер 1 в света за управление на взаимоотношенията с клиенти. От своя страна, Publicis Groupe България и Next Consult представят локалното изражение на възможностите на облачната платформа.

 „Партньорството ни с Next Consult надгражда портфейла от услуги на Publicis Groupe България с бизнес консултиране и по-богат набор от технологични решения. Това ще доведе до по-силен стратегически продукт за нас и по-бързи и осезаеми резултати за клиентите. Чрез специализирането ни в създаване на потребителско изживяване,  използвайки най-добрата в света облачна платформа за целта – Salesforce, ще можем да развиваме бизнеса на клиентите и да сме пазарен лидер.“ – коментира Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Потребителското изживяване е водещ фактор за компаниите, които искат да се отличават на пазара, да привличат нови клиенти и да изграждат лоялност сред потребителите в дигиталната ера. Заедно, Publicis Groupe България и Next Consult ще определят и предлагат най-доброто потребителско изживяване на компаниите, като им помогнат да изградят нужната технологична инфраструктура, за да го доставят, чрез инструменти за персонализирана комуникация като Salesforce Marketing Cloud и чрез правилното маркетинг планиране в реално време. 

„Next Consult от 10 години помага на организациите да бъдат по-успешни, като въвежда най-добрите световни бизнес практики и инструменти. Клиентите ни все по-често се нуждаят от здравословна конкуренция чрез дигитални похвати. Дигиталната трансформация не е просто автоматизиране на процесите на дадена компания, а преосмислянето и преобразуването на нейния бизнес модел в съвременната онлайн среда. Това неизбежно води до поставяне на потребителя в центъра на организацията, като всички вътрешни процеси се синхронизират с него. Само и единствено тогава може да работим за подобряване на клиентското изживяване и това да бъде стратегически приоритет и предимство, в условията на засилена конкурентна среда.“ – коментира Орлин Дочев, управляващ партньор на Next Consult.

Индустриите, които биха имали най-голяма полза от услугата, са компании от сектори като електронната търговия, търговия на дребно, финанси (банки и компании за бързи кредити), застраховане, телекомуникации, професионални услуги, недвижимо имущество (инвеститори и строители), фармация, комунални услуги и други.

 


b2b Media | 06 Юли 2020
article thumbnail

Компаниите могат да изпратят свои отбори за участие на 3 октомври Специална нова категория “Колеги” дава ...


 

b2b Media | 05 Юли 2020
article thumbnail

Модерни и класически елегантни – новите трендове при обувките за лято 2020 По всичко личи, че тази година ...


 

b2b Media | 02 Юли 2020
article thumbnail

Германската верига за облекло и стоки за дома KiK открива своя втори магазин у нас с тридневна програма на ...


 

b2b Media | 30 Юни 2020
article thumbnail

EcoDataCenter постига 99% енергийна ефективност и насочва излишната енергия към местната мрежа благодарение на ...


 

b2b Media | 29 Юни 2020
article thumbnail

KiK, една от най-големите немски вериги за текстил, отваря втория си магазин в София. Откриването ще бъде на 02. ...


 

b2b Media | 29 Юни 2020

Финансова подкрепа, предоставяне на онлайн платформи, политика за регламентиране на заетите в областта на ...


 

b2b Media | 26 Юни 2020

Откритите представяния ще се проведат на 27 и 28 юни 2020 /събота и неделя/ дистанционно и ще се излъчват на живо ...


 

b2b Media | 24 Юни 2020
article thumbnail

Регионален исторически музей, Музей на хумора и сатирата и финализира проекта за Интегриран градски ...


 

b2b Media | 23 Юни 2020
article thumbnail

Ветеранът от индустрията McChesney ще помогне на Acronis със своя богат опит в сферата на маркетинга за повишаване ...


 

b2b Media | 22 Юни 2020
article thumbnail

CMO Insider е нова информативна онлайн платформа на Publicis Groupe България, чрез която компанията представя полезни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски