Днес 354 новини

SOFIX:

630.81

BGBX40:

124.26

BGREIT:

115.16

BGTR30:

521.38

CGIX:

169.87
CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Първо място за маркетингова ефективност и две награди ЕFFIE за Пощенска банка

1426752Престижните награди в категория „Услуги“ са за програма „Повече днес“ и кредитна карта Mastercard Cash

Пощенска банка получи златна и бронзова награда от десетото юбилейно издание на най-авторитетния конкурс за маркетингова ефективност − Effie България. Ценните статуетки в категория „Услуги“ бяха връчени на банката и нейната дългогодишна комуникационна агенция BBDO Group на официална церемония късно снощи. Финансовата институция бе обявена и за най-ефективен бранд според ЕFFIE Index България 2017. Тази година, когато ръстът на заявките е с 21% повече спрямо миналата година, бяха връчени само 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди, които носят изключително важно признание за притежателите си.

Отличената кампания със златно Effie е за едно от последните финансови решения на банката − кредитна програма „Повече днес“, с която клиентите могат да увеличат разполагаемия си доход с до 50%, а в определени случаи дори и повече. Бронзовото отличие е за иновативната кредитна карта Mastercard Cash, която дава възможност на потребителите да теглят пари в брой без лихва.

„За нас тези награди са изключително ценни, защото са за постигнати резултати − истинският измерител на успеха. Сбъднахме една своя мечта. Да се отличиш сред толкова много водещи компании и да спечелиш златно Effie, особено тази година, когато има само две златни награди, това е наистина голям успях и високо признание за положените усилия. Щастливи сме, че създадохме иновативни услуги, без аналог на пазара, които не останаха незабелязани, но най-важното − имат добавена стойност за клиентите. Вложихме цялото си сърце в тези проекти и успяхме да се отличим с интересни идея и нестандартен подход, като се фокусирахме основно върху ползата за потребителя. Благодарим на нашата комуникационна агенция BBDO Group, с която работим заедно вече десет години като един екип. Пожелаваме си догодина да се радваме на още по-големи успехи заедно“, коментира Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка.

Успехът на кампаниите е съвместно дело на маркетинг и PR екипа на Пощенска банка, творческа агенция BBDO Group/ Graffiti BBDO, PR агенция Proximity Sofia/ BBDO Group, дигитална агенция FCB Sofia и Direct Media Kres.

От 2014 г. насам Пощенска банка многократно печели награди в различни категории от престижния конкурс, сред които две отличия за кампаниите на „Спестовен жилищен кредит“ и едно за кампанията по случай 25-годишнината на банката.

Наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 49 страни на 6 континента. Като глобален символ на успешната маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават екипните отношения между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 г. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии. 

1426752-1 

 


b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Инициативата е част от корпоративната култура, която агенцията успешно интегрира вече от почти година с цел ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Иън Макюън, най-награждаваният английски писател и безспорно един от най-талантливите европейски творци, ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Перспективите за развитие на туризма в Югозападния регион обсъждат по време на заседание в Регионалния ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Нейно ПревъзходителствоЕма Хопкинс, Хилда Казасян,Силвия Лулчева, Елен Колева, Силвия Петкова, Даяна ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

10 години грижа от сърце и компетентност е поводът фондация „Конкордия България“ да събере на едно място ...


 

b2b Media | 22 Юни 2018
article thumbnail

Близо 5000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

Любимото на малки и големи феноменално семейство се завръща във Феноменалните 2. Този път Хелън (Холи Хънтър) ...


 

prnewinfo | 14 Юни 2018

PRnew.info I 14.06.2018 PR и HR екипите в организациите и компаниите имат вече успешен инструмент от Травентурия за ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

За седма поредна година бяха връчени годишните награди на сп. Business Lady. Домакин на официалната церемония беше ...


 

b2b Media | 14 Юни 2018
article thumbnail

Слончето дъмбо се завръща с поредната бляскава дисни продукция
Един от най-ярките анимационни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
17°C
Пловдив
Fair
22°C
Бургас
Partly Cloudy
22°C
Варна
Fair
18°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски