12 Ноември 2019
Днес 276 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

„Работодателската марка INSIDE-OUT“ в Пловдив събра мениджъри от водещи компании в региона

„Работодателската марка INSIDE-OUT“ в Пловдив събра мениджъри от водещи компании в региона Дискусионният форум на InterImageиJobTigerпредстави комплексна услуга за изграждане на работодателска марка

Повече от 30 мениджъри от 15 компании в индустриалната зона на гр. Пловдивпосетиха дискусионния форум „Работодателската марка INSIDE-OUT“, който се проведе на 9 юли в града под тепетата. Новостите и тенденциите в тази бързоразвиваща се комуникационна сфера представиха Катя Димитрова, управляващ партньор на пиар агенция InterImage, Елисавета Търпанова, управляващ директор на рекламна агенция Interpartnersи Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger.

Тримата лектори са сред първите експерти в страната по създаването и утвърждаването на работодателска марка за корпоративни клиенти. Посетителите разбраха какво означава ангажираност на служителите, колко важна е тя, когато компанията иска да се позиционира като желан работодател на пазара на труда, и какъв е инструментариумът за постигането й. Това, както и какво представлява лицензираната методология на JobTiger & Audit Advice Associates,гостите научиха от Светлозар Петров. 

Форумът продължи с представянето на Катя Димитрова, която насочи вниманието към същинския процес по изграждане на работодателска марка. Мениджърите от региона на Пловдив се запознаха с процесите вътре и извън компаниите, които следва да протекат, с тяхната продължителност и нужните инструменти, с които да приложат стратегията си. Целите на този тип стратегия обхващат постигане на силна разпознаваемост на корпоративната марка, оптимизиране на дейността на компаниите вътре сред служителите, а също и навън – към външните целеви публики. Силен акцент бе поставен и върху начините за измерване на резултатите след провеждане на комуникационна кампания за работодателска марка.  

Финал на събитието даде Елисавета Търпанова, която ориентира гостите на дискусионния форум в медийната среда у нас и как работодателската марка може да се позиционира при правилен подбор спрямо профила на медиите. Чрез интерактивни примери мениджърите от региона  научиха как могат да превърнат медиите в своеобразни посланици на „човешкото лице“ на марката им, с което да постигат заложените рекламни или пиар цели. 

Форумът „Работодателската марка Inside-Out“ е поредно събитие, провеждащо се под надслов #КомуникирайТова. Дискусиите се организират от агенцията за пиар и корпоративни комуникации InterImage и компанията за управление на човешките ресурси JobTiger. Експертните екипи на двете компании имат натрупан сериозен опит в изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, Cargill в България, Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“ и др. Чрез комплексната си услуга под марката Employer Branding Power те запълват вакуума, който се появява между работата на експертите по човешки ресурси и комуникационните специалисти. 

„Работодателската марка INSIDE-OUT“ в Пловдив събра мениджъри от водещи компании в региона  

 


b2b Media | 11 Ноември 2019
article thumbnail

Нетрадиционната надпревара ще вдигне градуса на спортните емоции в центъра на София ...


 

b2b Media | 08 Ноември 2019
article thumbnail

Международна конференция, посветена на проблемите с аутизма, ще се проведе в София ...


 

b2b Media | 08 Ноември 2019
article thumbnail

Общо 21 финалисти ще се борят за наградите Effie тази година Агенции и рекламодатели се състезават в 5 ...


 

b2b Media | 08 Ноември 2019
article thumbnail

По инициатива на белгийската финансова група KBC 100 нови дръвчета бяха засадени на територията на район ...


 

b2b Media | 05 Ноември 2019
article thumbnail

Близо 1200 деца на служители от 20 компании взеха участие в седмото издание на проекта “Гордея се с труда ...


 

b2b Media | 05 Ноември 2019
article thumbnail

Скейл Фокус Академия официално отвори врати в Бургас. На 3 ноември се състоя официалното откриване на Скейл ...


 

b2b Media | 05 Ноември 2019
article thumbnail

Организацията е пионер в частното обучение на ИТ и дигитални специалисти в България с общност от над 115 ...


 

b2b MEdia | 05 Ноември 2019

Неправителствени организации и студенти обединяват усилия за различни каузи Третото издание на Годишния ...


 

b2b Media | 03 Ноември 2019
article thumbnail

Как да бъдат развити социалните умения на хората в аутистичния спектър ще представи Първата международна ...


 

b2b Media | 01 Ноември 2019
article thumbnail

Всички приходи от продажбата на играчките SAGOSKATT отиват в полза на проекти за децата в ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Partly Cloudy
15°C
Пловдив
Mist
11°C
Бургас
Mostly Cloudy
16°C
Варна
Mostly Cloudy
16°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски