25 Февруари 2020
Днес 287 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2019

Рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие  BAPRA Bright Awards 2019Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 24 април вклуб Карусел

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара запрестижното отличие BAPRA Bright Awards2019. За първи път в историята на конкурсаучастват 164 проекта и увеличението спрямо 2018 година е с 25%!

Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2019 ще бъдат обявени на официална церемония на 24 април 2019 г. в столичния клуб Карусел.

"Радвам се, че новите категории отвориха врати за нови кандидатури. Независимо, че в няколко категории има една или две кандидатури, за мен това е крачка напред, защото по този начин образоваме пазара и показваме разнообразната палитра от инструменти с която боравят ПР специалистите. А това е много важно в изграждането на имиджа на професията ни, което е сред приоритетите на стратегията на БАПРА.", сподели Мария Гергова-Бенгтссон, председател на УС на БАПРА.

Броят на съревноваващите се проекти по категории е: 

  • ·Корпоративен ПР – 9 кампании
  • ·Кампания за изграждане на работодателска марка – 12 кампании
  • ·Кампания за вътрешни комуникации – 9 кампании
  • ·Дигитална кампания – 15 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование – 13 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/екология – 3 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване – 9 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура – 1 кампания
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност други – 7 кампании
  • ·Маркетинг, свързан с кауза – 5 кампании
  • ·Комуникационна кампания в публичния сектор – 7 кампании
  • ·Кампания Public Affairs – 5 кампании
  • ·Кризисен ПР – 2 кампании
  • ·Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – 12 кампании
  • ·Комуникационна кампания на годината – 11 кампании
  • ·Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място – 2 кампании
  • ·Кампания за нов продукт – 9 кампании
  • ·Кампания за нова услуга – 5 кампании
  • ·Кампания B2B – 2 кампании
  • ·Кампания Executive Communications – 1 кампания
  • ·Кампания Thought Leadership – 5 кампании
  • ·Специално събитие – 10 кампании
  • ·Агенция на годината – 5 агенции
  • ·Маркетинг на агенция – 2 кампании
  • ·Кампания Thought Leadership в ПР сферата – 3 кампании

Председател на международното жури тази година е Барт Де Врийс, председател на IPRA от 2016 до 2018. Експерт с повече от 25-годишен опит във връзките с обществеността.Барт е консултант и гост-лектор за клиенти и образователни институции по света, сред които се отличават Университетът Бланкерна в Барселона и Московският държавен университет. 

Някои от новите членове на журито от тази година са Йохана Макдауъл – управляващ директор на  Independent Agency Search and Selection Company (IAS), Зофия Касдепки – член на УС  на MSLGROUP CEE,  Разван Ресмеритастарши мениджър комуникации за Югоизточна Европа в Procter & Gamble, Даниела Радинкович – ръководител външни отношения за Югоизточна Европа в IBM. 

Медийни партньори на конкурса по традиция са: сп. „Мениджър“, Dnevnik.bg, „Капитал“, B2B медиа, сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2019 са: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ)

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса изпратете своето запитване на: office@bapra.bg

 


b2b Media | 24 Февруари 2020

Отчитаме силна година с устойчив ръст на кредитното посредничество и нарастващо значение на ...


 

b2b Media | 20 Февруари 2020

Рекламната индустрия в България страда от липса на време за разработване на работещи идеи и на средства за ...


 

b2b Media | 20 Февруари 2020

Започна кандидатстването за глобалната програма “CEO for One Month” ...


 

b2b Media | 15 Февруари 2020
article thumbnail

Високото отличие на Employer Branding Awards нарежда компанията на челна позиция сред най-сигурните и предпочитани ...


 

b2b Media | 11 Февруари 2020
article thumbnail

Агенцията ще се грижи за комуникацията на новия 5-звезден хотел в центъра на столицата Агенция за PR и ...


 

b2b Media | 11 Февруари 2020

PR агенция Параграф 42, част от групата на The Smarts, ще работи по развитието на CSR политиките на OLX и отношенията с ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020
article thumbnail

Как да се справим успешно с предизвикателствата в бизнеса и личния живот ще представи тазгодишното издание ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020
article thumbnail

След гласуването на журито вече са известни номинираните в отделните ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020
article thumbnail

Кино и съревнования между таланти и знания са в основата на събитията тази година Американският ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020

Американският университет в България (АУБ) получи дарение от 250 000 щ. д. от фондация „Америка за България“. ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски