Днес 4 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2019

Рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие  BAPRA Bright Awards 2019Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 24 април вклуб Карусел

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара запрестижното отличие BAPRA Bright Awards2019. За първи път в историята на конкурсаучастват 164 проекта и увеличението спрямо 2018 година е с 25%!

Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2019 ще бъдат обявени на официална церемония на 24 април 2019 г. в столичния клуб Карусел.

"Радвам се, че новите категории отвориха врати за нови кандидатури. Независимо, че в няколко категории има една или две кандидатури, за мен това е крачка напред, защото по този начин образоваме пазара и показваме разнообразната палитра от инструменти с която боравят ПР специалистите. А това е много важно в изграждането на имиджа на професията ни, което е сред приоритетите на стратегията на БАПРА.", сподели Мария Гергова-Бенгтссон, председател на УС на БАПРА.

Броят на съревноваващите се проекти по категории е: 

  • ·Корпоративен ПР – 9 кампании
  • ·Кампания за изграждане на работодателска марка – 12 кампании
  • ·Кампания за вътрешни комуникации – 9 кампании
  • ·Дигитална кампания – 15 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование – 13 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/екология – 3 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване – 9 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура – 1 кампания
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност други – 7 кампании
  • ·Маркетинг, свързан с кауза – 5 кампании
  • ·Комуникационна кампания в публичния сектор – 7 кампании
  • ·Кампания Public Affairs – 5 кампании
  • ·Кризисен ПР – 2 кампании
  • ·Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – 12 кампании
  • ·Комуникационна кампания на годината – 11 кампании
  • ·Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място – 2 кампании
  • ·Кампания за нов продукт – 9 кампании
  • ·Кампания за нова услуга – 5 кампании
  • ·Кампания B2B – 2 кампании
  • ·Кампания Executive Communications – 1 кампания
  • ·Кампания Thought Leadership – 5 кампании
  • ·Специално събитие – 10 кампании
  • ·Агенция на годината – 5 агенции
  • ·Маркетинг на агенция – 2 кампании
  • ·Кампания Thought Leadership в ПР сферата – 3 кампании

Председател на международното жури тази година е Барт Де Врийс, председател на IPRA от 2016 до 2018. Експерт с повече от 25-годишен опит във връзките с обществеността.Барт е консултант и гост-лектор за клиенти и образователни институции по света, сред които се отличават Университетът Бланкерна в Барселона и Московският държавен университет. 

Някои от новите членове на журито от тази година са Йохана Макдауъл – управляващ директор на  Independent Agency Search and Selection Company (IAS), Зофия Касдепки – член на УС  на MSLGROUP CEE,  Разван Ресмеритастарши мениджър комуникации за Югоизточна Европа в Procter & Gamble, Даниела Радинкович – ръководител външни отношения за Югоизточна Европа в IBM. 

Медийни партньори на конкурса по традиция са: сп. „Мениджър“, Dnevnik.bg, „Капитал“, B2B медиа, сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2019 са: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ)

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса изпратете своето запитване на: office@bapra.bg

 


b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

25 тона хранителни продукти на стойност над 50 хил. лв. са дарени само през 2020 година ...


 

b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

Лятото наближава, а с него се засилва мотивацията ни да влезем в   най-добрата си спортна форма. Но ...


 

b2b Media | 17 Май 2021
article thumbnail

All Channels Communication Group стана агенция на годината, а PR Play грабна първото място за кампания на годината ...


 

b2b Media | 17 Май 2021

Отворените позиции са в отделите „Счетоводство“, „Контрол на фактури“, „Управление на ...


 

b2b Media | 09 Май 2021
article thumbnail

Лодката NEVEREST „акостира“ в кампуса на АУБ като символ на силата на човешкия дух ...


 

b2b Media | 07 Май 2021
article thumbnail

Компанията благодари на потребителите за подкрепата в желанието й да прави повече добро за обществото ...


 

b2b Media | 06 Май 2021
article thumbnail

Американската компания за разработка на специализиран софтуер — МенторМейт, предлага ...


 

b2b Media | 06 Май 2021

Прекосилият Атлантическия океан с лодка Стефан Иванов (випуск ’95) е почетен оратор на церемонията ...


 

b2b Media | 28 Април 2021
article thumbnail

Чували ли сте за правилото на осемте чаши? Това е просто друг начин да бъде илюстрирана една от ...


 

b2b Media | 28 Април 2021
article thumbnail

Acronis предоставя компютърни класове на повече от 300 ученици в Terrat Secondary School ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »