27 Февруари 2020
Днес 6 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

С TheBalkanHub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

С TheBalkanHub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на БалканитеСедем балкански агенции си подават ръка в услуга на бизнеси с регионален обхват

На елегантно събитие на 8-ми октомври в София, в присъствието на мениджъри на водещи компании, както и на представители на ключовите бизнес медии у нас, Интерпартнерс Груп постави началото на обединение от балкански комуникационни агенции под бранда The Balkan Hub и с мотото United Marketers of the Balkans. 

Обединението включва освен инициатора Интерпартнерс още  агенциите WhiteAd (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications  (Сърбия), New Moment AlbaniaNew Moment Skopje (Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска). Всяка от тези предприемачески компании има свой изразен профил в областта на маркетинг комуникациите, солидно портфолио от местни и международни клиенти и амбиции да се включи активно в интеграционния бизнес процес в региона. / добавено

След 27 години възходящо развитие на пазара у нас и успешни проекти в съседни страни Интерпартнерсотчита, че е настъпил благоприятният момент за партньорства с регионален фокус. Стъпката се предприема на фона на вдъхновяващия пример на български фирми (някои от които клиенти на Групата), които осъществяват експанзия на предизвикателния регионален пазар. 

Във връзка с учредяването на балканската верига Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс Груп, сподели: „The Balkan Hub е първата по рода си структура с ясен фокус  върху Балканите и задълбочена експертиза в региона, обслужваща бизнеси с единен координационен център – а именно, пазара на произход, и работеща като един екип на 7 пазара – гъвкаво, лесно, ориентирано към измерими резултати в името на нашите клиенти.“

С новата си инициатива Интерпартнерс Груп става единствената българска комуникационна група, която покрива Балканския регион със собствена партньорска мрежа.

С TheBalkanHub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите 

 


b2b Media | 24 Февруари 2020

Отчитаме силна година с устойчив ръст на кредитното посредничество и нарастващо значение на ...


 

b2b Media | 20 Февруари 2020

Рекламната индустрия в България страда от липса на време за разработване на работещи идеи и на средства за ...


 

b2b Media | 20 Февруари 2020

Започна кандидатстването за глобалната програма “CEO for One Month” ...


 

b2b Media | 15 Февруари 2020
article thumbnail

Високото отличие на Employer Branding Awards нарежда компанията на челна позиция сред най-сигурните и предпочитани ...


 

b2b Media | 11 Февруари 2020
article thumbnail

Агенцията ще се грижи за комуникацията на новия 5-звезден хотел в центъра на столицата Агенция за PR и ...


 

b2b Media | 11 Февруари 2020

PR агенция Параграф 42, част от групата на The Smarts, ще работи по развитието на CSR политиките на OLX и отношенията с ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020
article thumbnail

Как да се справим успешно с предизвикателствата в бизнеса и личния живот ще представи тазгодишното издание ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020
article thumbnail

След гласуването на журито вече са известни номинираните в отделните ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020
article thumbnail

Кино и съревнования между таланти и знания са в основата на събитията тази година Американският ...


 

b2b Media | 07 Февруари 2020

Американският университет в България (АУБ) получи дарение от 250 000 щ. д. от фондация „Америка за България“. ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски