12 Април 2021
Днес 96 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Стартира подаването на проекти за участие в Bapra Bright Awards 2021

Заявки за участие ще се приемат от 1 до 23 март

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) ще проведе през 2021 г. конкурса BAPRA Bright Awards. Подаването на проекти за участие стартира от днес, 01.03.2021 г. Заявки ще се приемат през онлайн платформата - www.bapra.bg/2021, до 23 март.

За пръв път в историята на организацията конкурса ще обхване двугодишен период на работа на компаниите и реализираните проекти. Припомняме, че заради започналата преди повече от година пандемия от COVID-19, БАПРА отмени миналогодишната надпревара в комуникационния бранш у нас. Тази година обаче в конкурса ще могат да се състезават кампании и проекти, реализирани в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г.

Категориите са обновени и са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Основните категории в BAPRA Bright Awards 2021 са:

  1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.

  2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.

  3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.

  4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.

  5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.

  6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.

  7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.

  8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.

  9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.

  1. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.

  2. Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.

  3. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

Специалните категории в BAPRA Bright Awards 2021 са:

13. Кампания на годината

14. ПР агенция на годината

Изискване на конкурса е кандидатурите де се подготвят на английски език. Както винаги досега, няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.

Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начин за кандидатстване може да бъде намерена на www.bapra.bg/2021.

Медийни партньори на конкурса по традиция са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“.

 


b2b Media | 09 Април 2021
article thumbnail

Веригата е изградила дългосрочни партньорства с 13 фермери в областта ...


 

b2b Media | 08 Април 2021
article thumbnail

Трансформацията: неизбежно зло или шанс за оцеляване? Как се достигат върхови постижения и се става жива ...


 

b2b Media | 07 Април 2021

Най-дългогодишният конкурс в сферата на връзките с обществеността – PR Приз, през 2021 г. за 21 път ще отличи ...


 

b2b Media | 07 Април 2021
article thumbnail

Клиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки. ...


 

b2b Media | 06 Април 2021
article thumbnail

Лидерът на пазара на бутилирана вода в България „Девин“ ЕАД пуска на пазара ново поколение хидратация под ...


 

b2b Media | 05 Април 2021
article thumbnail

На 2 април приключи подаването на заявления за участие в единадесетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards – ...


 

b2b Media | 01 Април 2021

Голямата награда в надпреварата е пълна стипендия за обучение ...


 

prnewinfo | 30 Март 2021

Ideas Bulgaria I 23.03.2021 Независимата българска комуникационна агенция Ideas Bulgaria пое обслужването на един от лидерите ...


 

b2b Media | 26 Март 2021

Проучване на СЖББ, проведено от социологическа агенция TREND, очерта нагласите за равнопоставеността на ...


 

b2b Media | 25 Март 2021

На онлайн церемония Американският университет в България (АУБ) награди личностите и организациите, ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »