09 Август 2020
Днес 54 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Стипендиантската програма „Rising Impactors“ – удостоена с два приза от b2b Мedia Awards 2019

Стипендиантската програма „Rising Impactors“ – удостоена с два приза от b2b Мedia Awards 2019 Уникалната стипендия на Американския университет в България получи награди за „Иновативен проект“ и „Кампания за Community Branding“ 

Американският университет в България (АУБ) си тръгна с две отличия от годишните награди на b2b Media. Първото място в категория „Иновативен проект“ е логично признание за отпечатъка, който оставя в обществото първата в България стипендиантска програма, подкрепяща лидерите на бъдещето на основата на осъществени от самите тях социални проекти. „Rising Impactors“ е изразител на цялостно нов подход към достойнствата и заслугите на младите, защото отчита социалното въздействие, което те постигат в дългосрочна перспектива.От друга страна,чрез “Rising Impactors”университета полага основите на още една общност, която да бъде носител не само на интегритета и духа на ценностите на АУБ, но и двигател на позитивна промяна в цялата страна. В този смисъл отличието за Community Brandingе награда за работата и усилията на цялата общност на АУБ, от студентите и преподавателите, през администрацията, до всички бивши възпитаници на университета.

„Успехът – както за една компания, така и за отделната личност – все повече се измерва спрямо способността да се оказва позитивно въздействие върху обществото“,каза веднага след церемонията по награждаването Ирена Мачева, директор „Развитие“ на АУБ. „В този смисъл „Rising Impactors“ търси талантливите и проактивни младежи, които да бъдат възнаградени за досегашните си усилия в полза на обществото и окуражени да продължават все по-усърдно в същия дух. Стипендията дава шанс те да  получат отличен старт и висококачествено образование, което да им помогне да развият потенциала си и да допринасят за развитието на страната ни“, допълни тя.

Стипендията „Rising Impactors“ е в духа на целите и мисията на АУБ, поставени още с основаването на университета през 1991 г., за обучаване на студенти с изключителен потенциал в среда, насърчаваща академичните постижения, многообразие и уважение, които да бъдат подготвени за демократично и етично лидерство. Чрез нея АУБ осигурява възможност на младите българи да получат висококачествено висше образование и да станат главни герои в позитивната промяна на българското общество. Стипендиантите се избират след конкурс за социални проекти от жури, съставено от представители на бизнеса и университетската общност. Кандидатстващите проекти се оценяват, като се взема предвид тяхното дългосрочно въздействие върху общността, както и от броя на хората, до които е достигнала инициативата. Стипендията е единствена по рода си в региона и подава ръка на бъдещите лидери на България, които имат нужда от подкрепа днес.

Отпусканата стипендия се финансира с дарения от организации и частни компании, фондации и физически лица, които споделят ценностите и мисията на АУБ и отдават приоритет на развитието и подкрепата на следващото поколение лидери в обществото. Стипендиантската програма е създадена така, че да се превърне в интегрална част от CSR програмите на компаниите, което ежегодно да носи добавена стойност за тях. Не на последно място, „Rising Impactors“ представлява и директен комуникационен канал между бизнеса и младите висококвалифицирани специалисти.

Стипендиантската програма „Rising Impactors“ – удостоена с два приза от b2b Мedia Awards 2019  

 


b2b Media | 31 Юли 2020
article thumbnail

Очаква се засилване на връзката между партньорите, особено след като са минали заедно през кризата ...


 

b2b Media | 31 Юли 2020
article thumbnail

На 30.07.2020 г. се проведе третият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното ...


 

b2b Media | 30 Юли 2020
article thumbnail

На 29.07.2020 г. се проведе вторият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното ...


 

b2b Media | 30 Юли 2020
article thumbnail

В средата на лятото дните стават по-дълги,  а опасността при работа навън при високи температури се ...


 

b2b Media | 30 Юли 2020
article thumbnail

TBI Bank винаги търси нови възможности да предложи подходящо финансиране на своите клиенти. Особено сега на ...


 

b2b Media | 28 Юли 2020

Агенция Параграф 42, част от комуникационната група The Smarts, поема PR обслужването в България на немската верига ...


 

b2b Media | 28 Юли 2020
article thumbnail

Вчера, 27.07.2020 г., с пролог в София започна 67-мата Международна колоездачна обиколка на България (МКОБ).



 

b2b Media | 24 Юли 2020
article thumbnail

Хората нямат навика да мислят предварително и затова оставаме изненадани от природните бедствия – ...


 

b2b Media | 22 Юли 2020

Уебинар на Американския университет в България разказва за възможностите, които предоставя уникалната ...


 

b2b Media | 17 Юли 2020
article thumbnail

Марката DEVIN Изворна проведе социален експеримент, заснет под формата на филм, който разкрива как ни ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски