08 Декември 2019
Днес 10 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Сънят е основна тема в новия каталог на ИКЕА

Сънят е основна тема в новия каталог на ИКЕАВ каталога за 2020 година ИКЕА обръща внимание на пълноценната почивка и колко е важна тя за свежест и продуктивност през деня 

ИКЕА представи новия си каталог за 2020 година. Той обръща основно внимание на пълноценния сън и почивка, които ни помагат да се подготвим за задачите и предизвикателствата на следващия ден. 

През последните десетилетия сънят и ползите от него са били все по-пренебрегвани. В глобален мащаб часовете за сън са намалели от 8 на 6 и е доказано, че хроничният недостиг от него е пряко отговорен за нарастваща раздразнителност, депресия, липса на концентрация, намаляване на способността за запаметяване, натрупване на килограми и свързаните с това здравословни проблеми.Той е ключов елемент от здравословния начин на живот и чувството ни за благополучие. Докато спим, мозъкът работи активно, за да възстанови тялото ни и да подреди информацията, получена през деня. Така на следващия ден ние сме по-тонизирани и по-продуктивни. 

С внимателно подбрани продукти в новия си каталог като подходящи матраци, завивки и ергономични възглавници, завеси и светлоизолиращи щори, килими и растения, ИКЕА дава работещи съвети и решения как да подобрим качеството на съня си и да бъдем енергични и свежи през следващия ден. Подходящото осветление и температура са от изключително значение за добрата почивка. За това в голяма степен допринасят щорите и дебелите завеси, които спират проникването на светлина в спалнята. Килимите пък помагат да се намали нивото на шума, удобният матрак предлага пълноценна почивка за тялото, а зелените растения имат ефект върху качеството на въздуха в спалнята и също допринасят за общото благотворно влияние.

 „В ИКЕА вярваме, че добрата почивка влияе позитивно на нашето настроение и ни е нужна, за да се чувстваме пълноценни. Искаме да помогнем на всеки да почувства дома си по-уютен и да покажем как пространството в спалнята влияе на съня ни. Целта ни е не само да повдигнем въпроса, но и да започнем революция в съня“, споделя Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА.

Каталогът за 2020 година представя шест различни домове, отразяващи основни емоционални нуждина потребителите. Ежегодно ИКЕА провежда многобройни интервюта и посещава домовете на хора по целия свят. Основната им цел е да разберат нуждите и желанията им и какво би подобрило живота им у дома. Именно в такова изследване са установени тези емоционални потребности, които, ако бъдат изпълнени, създават по-добър живот у дома. За да може тeзи решения да отговарят на нуждите на колкото се може повече хора, дизайнери на ИКЕА от различни страни работят съвместно за създаването на домовете, представени в новия каталог.

Онлайн каталога на ИКЕА ще откриете тук:https://www.ikea.bg/ikea-catalogue/

Сънят е основна тема в новия каталог на ИКЕА 

 


b2b Media | 06 Декември 2019
article thumbnail

Световната марка за кафе, машини и аксесоари Nespresso откри официално първия си бутик в България. От днес ...


 

b2b Media | 06 Декември 2019

0% безработни сред завършилите университета в три специалности, отлична реализация с високи ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

Студентите от Better Community Club на Американския университет в България (АУБ) ще подкрепят свои състуденти от ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

Двадесет и пет години навърши швейцарската марка за грижа за косата Revalid („Ревалид“), а ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

„Думите имат сила“ е дигиталната кампания, която V+O Communication стартира по повод 15-тия си рожден ден в ...


 

b2b Media | 02 Декември 2019
article thumbnail

На 1-ви декември Delta Planet Mall ще потопи всички свои посетители в магията на предстоящите празници. В 13 часа ...


 

b2b Media | 29 Ноември 2019
article thumbnail

За първи път в България KENDALL + KYLIE са и в магазините на най-голямата европейска обувна компания След ...


 

b2b Media | 27 Ноември 2019
article thumbnail

Проф. Атанас Семов и 91-годишният адвокат Йордан Минчев са тазгодишните носители на „Гран при“ в ...


 

b2b Media | 27 Ноември 2019
article thumbnail

61,5% от участвалите в изследването българи посещават лекар, след като не са успели да се излекуват ...


 

b2b Media | 27 Ноември 2019
article thumbnail

Компанията ще представи професионални възможности на младите икономисти Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) България ще ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Mist
0°C
Пловдив
Mostly Cloudy
8°C
Бургас
Fair
2°C
Варна
Fair
5°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски