07 Декември 2019
Днес 85 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

V+O Communication отбелязва 15-тата си годишнина в България с кампанията „Думите имат сила“

V+O Communication отбелязва 15-тата си годишнина в България с кампанията „Думите имат сила“Думите имат сила“ е дигиталната кампания, която V+O Communication стартира по повод 15-тия си рожден ден в България. С нея агенцията за стратегически комуникации насочва вниманието върху правилния подбор на думите, техния смисъл и сила за създаване на правилна комуникация.

Думите са в сърцето на общуването. Всяка дума носи енергия. Превръщането на някой от тях в модерни, прекомерната им употреба и пришиването им в неправилен контекст ги изхабява и обезсмисля. „Изхабените“ думи внасят само шум, но не й стойност. Това ни пречи. Затова си пожелавам всички, които се занимаваме с комуникация да подбираме внимателно и с грижа думите. Само тогава една история става интересна и достоверна, а това не излиза от мода. Същото мнение споделиха много колеги от гилдията и журналисти.“, коментира Светлана Савова, управляващ директор на V+O Communication България.

В специално създадената анкета „Топ 3 на най-преекспонирането думи“ над 200 човека, които имат професионално отношение към комуникациите споделиха своите предложения. Така бяха определени 15-те най-застрашени думи (подредени по азбучен ред): алтернатива, визия, екосистема, ексклузивен, етичен, ивент, иновация, истински, ключов играч, колаборация, проактивен, прозрачен, статукво, уникален, устойчив.

Резултати от анкетата са препотвърдени и от анализа на съдържанието в материалите, отразяващи събитията около местните избори в България. Въпреки, че политическото говорене е частен случай, по данни на мониторинговата агенция Perceptika от изведените 15 думи при комуникационните специалисти с най-голяма честота на използване са прозрачен (9989 пъти), алтернатива (7268 пъти), визия (5207 пъти), истински (5169 пъти), статукво (1621 пъти), уникален (1415 пъти).

За да повдигнем темата за изхабените думи избрахме различен, леко самоироничен подход. Съвместно с Китодар Тодоров създадохме видео, в което класическия текст на разказа на Иван Вазов „Една българка“ „обогатихме“ с 15-те най-застрашени думи. Ефектът, разбира се, е трагикомичен. И защото целта ни е не само да повдигнем темата, а и да образоваме, кампанията ще продължи в рамките на 15 седмици. Всяка седмица ще представяме по една от тези „15 златни“ думи с нейното значение от тълковния речник и чрез визия, разработвана като карикатура, за да привлечем внимание и съпричастност към темата.“, допълни Яворка Петрова PR директор на V+O Communication.

Видеото може да видите тук - shorturl.at/pyLTX

 


b2b Media | 06 Декември 2019
article thumbnail

Световната марка за кафе, машини и аксесоари Nespresso откри официално първия си бутик в България. От днес ...


 

b2b Media | 06 Декември 2019

0% безработни сред завършилите университета в три специалности, отлична реализация с високи ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

Студентите от Better Community Club на Американския университет в България (АУБ) ще подкрепят свои състуденти от ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

Двадесет и пет години навърши швейцарската марка за грижа за косата Revalid („Ревалид“), а ...


 

b2b Media | 03 Декември 2019
article thumbnail

„Думите имат сила“ е дигиталната кампания, която V+O Communication стартира по повод 15-тия си рожден ден в ...


 

b2b Media | 02 Декември 2019
article thumbnail

На 1-ви декември Delta Planet Mall ще потопи всички свои посетители в магията на предстоящите празници. В 13 часа ...


 

b2b Media | 29 Ноември 2019
article thumbnail

За първи път в България KENDALL + KYLIE са и в магазините на най-голямата европейска обувна компания След ...


 

b2b Media | 27 Ноември 2019
article thumbnail

Проф. Атанас Семов и 91-годишният адвокат Йордан Минчев са тазгодишните носители на „Гран при“ в ...


 

b2b Media | 27 Ноември 2019
article thumbnail

61,5% от участвалите в изследването българи посещават лекар, след като не са успели да се излекуват ...


 

b2b Media | 27 Ноември 2019
article thumbnail

Компанията ще представи професионални възможности на младите икономисти Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) България ще ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Wintry Mix
0°C
Пловдив
Cloudy
5°C
Бургас
Fair
6°C
Варна
Fair
7°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски