12 Април 2021
Днес 91 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

В света на бизнеса КСО е норма на поведение

В света на бизнеса КСО е норма на поведениеТова са част от изводите във второто национално проучване за състоянието на корпоративната социална отговорност в България, проведено сред ТОП300 работодатели в страната в края на миналата година.

Ковид-19 се определя като най-големият нефинансов риск за компаниите, които категорично поставят общественото здраве и безопасност като най-важен приоритет. Към него те добавят грижата за семействата на служителите, устойчивостта и опазването на околната среда.

  • Ковид-19 не отне от КСО програмите, а се превърна в допълнителна кауза за фирмите

  • Възстановяването си компаниите свързват с повече устойчивост и издръжливост

  • Големите работодатели приемат по-професионален подход към КСО

Данните показват, че българските дружества прилагат международно признати стандарти за управление на дейностите си по КСО и изготвят нарочни нефинансови отчети за тях. Нещо повече, всяка девета от десет от тях си поставя конкретни КСО цели заедно с корпоративните цели.

Зелените и социалните теми са водещи на глобалната сцена, но според фирмите ще имат ограничено въздействие върху българския частен сектор в следващите 12 месеца. Глобалните цели на ООН и Европейската зелена сделка са разпознаваеми за почти половината участници в изследването, а 58% считат, че чрез устойчивото финансиране инвеститорите влияят директно върху тяхното планиране и бъдещо развитие.

В света на бизнеса КСО е норма на поведение

Корпоративната социална отговорност се превърна в утвърдена норма на поведение за големия бизнес в страната“, сподели д-р Марина Стефанова, ръководител на изследователския екип. Големите работодатели отчитат добавената стойност на КСО за набирането, мотивирането и запазването на техните служители, както и подобряване на цялостната репутация. Бизнес лидерите са важен елемент от предстоящото икономическо възстановяване на тези компании и от тях се очаква не само да работят за повишаване издръжливостта им по време на кризи, но и да свържат основния бизнес с положителното им въздействие върху обществото и околната среда. „Трябват ни устойчиви лидери, които да вдъхновяват и ангажират другите да възприемат по-устойчиво поведение“, допълва тя.

Проучването включва още информация за:

  • степента на устойчивост и издръжливост на българските предприятия по време на криза;

  • готовността на бизнеса за внедряване и изпълнение на новите политики в областта на КСО;

  • Интервюта с водещи експерти в областта на КСО;

  • Профил на КСО специалиста;

  • Тематични добри фирмени практики.

В света на бизнеса КСО е норма на поведение

Основните изводи можете да видите в специално кратко видео.

Пълното проучване и представените добри практики са достъпни тук.

Онлайн представянето на резултатите e достъпно в You Tube канала на CSR Advice Box.

 


b2b Media | 09 Април 2021
article thumbnail

Веригата е изградила дългосрочни партньорства с 13 фермери в областта ...


 

b2b Media | 08 Април 2021
article thumbnail

Трансформацията: неизбежно зло или шанс за оцеляване? Как се достигат върхови постижения и се става жива ...


 

b2b Media | 07 Април 2021

Най-дългогодишният конкурс в сферата на връзките с обществеността – PR Приз, през 2021 г. за 21 път ще отличи ...


 

b2b Media | 07 Април 2021
article thumbnail

Клиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки. ...


 

b2b Media | 06 Април 2021
article thumbnail

Лидерът на пазара на бутилирана вода в България „Девин“ ЕАД пуска на пазара ново поколение хидратация под ...


 

b2b Media | 05 Април 2021
article thumbnail

На 2 април приключи подаването на заявления за участие в единадесетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards – ...


 

b2b Media | 01 Април 2021

Голямата награда в надпреварата е пълна стипендия за обучение ...


 

prnewinfo | 30 Март 2021

Ideas Bulgaria I 23.03.2021 Независимата българска комуникационна агенция Ideas Bulgaria пое обслужването на един от лидерите ...


 

b2b Media | 26 Март 2021

Проучване на СЖББ, проведено от социологическа агенция TREND, очерта нагласите за равнопоставеността на ...


 

b2b Media | 25 Март 2021

На онлайн церемония Американският университет в България (АУБ) награди личностите и организациите, ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »