21 Септември 2020
Днес 169 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram

Instagram вече намери ефективни начини, с които да излезе извън рамките на традиционното приложение за споделяне на снимки. Невероятната подобрения и еволюция на интерфейса вече превърнаха заглавието във водещата платформа за комуникация и следене на известни личности в интернет.  От Facebook проявяват голяма активност в опитите си да превърнат Instagram в още по-добро приложения и постоянно актуализират профилите ни с нови функционалности. Независимо от непрестанните актуализации все още има едно класическо ограничение, което затруднява работата на многобройните потребители на приложението.  Няма как да не сте забелязали, че добавянето на линк към снимките, които качвате може да се окаже малко по-трудна задача, отколкото вероятно очаквате. Единственият вариант е да добавите връзка към краткото описание на своя акаунт или да заложите на услуга за съкращаване на URL адресите. В противен случай изискването е да имате поне 10 хил. последователя, което ще ви предостави съответната верификация, съобщава AndroidHeadlines.     Разработчиците на мобилното приложение експериментират с функция, която позволява да включите URL линк към описание на снимка или клип. Ключовият момент е, че това ще е възможно срещу заплащане. Снимки от патент на компанията показват такси от $2 за линк, като очевидно функцията ще е насочена към профилите с най-голям брой последователи.  Генерирането на приходи е проблем, с който Facebook се борят още след придобиването на приложението за $1 млрд. през 2012г. Популярността на определени акаунти и автори изглежда е възможност, която компанията ще опита да монетизира с опцията за добавяне на линкове към публикациите.  Това е подходящ начин да се промотира друго атрактивно видео в Instagram или външен линк към сайт на даден автор. Директните реклами в приложенията са един от най-ефективните методи за онлайн маркетинг, които намират широко приложение в другите софтуерни решения на Facebook. Интеграцията на платена функция за качване на URL адреси ще доразвие допълнително тази бизнес стратегия на компанията.   Oще от Digital: Как се правят 20 000 последователя в Instagram 

 


technews.bg | 21 Септември 2020

Страната ни бележи напредък и при Индекса за е-участие   


digital.bg | 21 Септември 2020

Днес VIVACOM стартира своята 5G мрежа. За пръв път в България 5G мрежа е достъпна за клиенти като това става ...


 

digital.bg | 21 Септември 2020

LG продължават да бъдат доста активни в пазара на смартфони и реализираха премиерата на ново устройство ...


 

digital.bg | 21 Септември 2020

Logitech MX Anywhere е атрактивна серия от компактни мишки, които могат да се изполват на всяка повърхност. Това го ...


 

digital.bg | 21 Септември 2020

Петте късометражни филма са заснети с Huawei P40 Pro, а един от гостите на откритата сцена в парка на Военна ...


 

digital.bg | 21 Септември 2020

Moбилните устройства представляват все по-големи тъчскрийн повърхности с безрамкови дисплеи и впечатляващи ...


 

technews.bg | 21 Септември 2020

Никога няма да съжалявате, че сте придобили навреме тези умения   


pixelmedia.bg | 21 Септември 2020

Току-що стана ясно, че днес телеком операторът VIVACOM стартира своята 5G мрежа за търговска употреба. За пръв път ...


 

kaldata.com | 21 Септември 2020

По време на пандемията от COVID-19 популярността на услугите за видеочат и видеоконференции значително ...


 

kaldata.com | 21 Септември 2020

Белгийската компания CMB официално обяви началото на серийното производство на водородни инсталации с ...


 
Начало

Времето

София
°
Пловдив
°
Бургас
°
Варна
°

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски