20 Април 2019
Днес 130 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

Загорка представи безалкохолно портфолио от продукти, които отговарят на нуждите на здравословния и балансиран начин на живот

 

Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията в подкрепа на отговорната консумация

ЗАГОРКА АД обединява безалкохолните си продукти в портфолио, което цели да отговори още по-точно на нуждите и вкусовете на потребителите. Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията в подкрепа на отговорната консумация и отговор на нарастващата тенденция за стремеж към по-здравословен и балансиран начин на живот. Чрез платформата Zero Zone, компанията надгражда развитието на безалкохолната категория с по- концентрирана комуникация, подходящо позициониране и повече активации на местата за продажба. Този нов и интегриран подход, поставящ фокус върху безалкохолните бири и радлери от портфолиото на компанията, цели развитие на категорията и отличаване на компанията на пазара.

Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазара. Загорка 0.0% е най-продаваната в категорията си в България, а Ариана Радлер е първият и единствен радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение.

“Благодарение на дългогодишния пивоварен опит на ЗАГОРКА и нашата компания-майка HEINEKEN, създадохме линия от безалкохолни продукти, които целят да дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия си вкус бира – на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират. В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, ние инвестирахме много усилия в развитието и промоцията на нашето безалкохолно портфолио, за да отговорим на нуждите на нашите потребители, които искат да се насладя на любимата си бира без угризения”, сподели г-н Петер Копиец, изпълнителен директор, Загорка АД.

“Вярваме в потенциала на нашите безалкохолни продукти и благодарение на Zero Zone, бихме искали да предложим потребителите да открият техния превъзходен вкус. Всички те дават възможност

на консуматорите да се насладят на автентичния вкус на добрата бира, но без алкохолното съдържание. Zero Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с нашите локални брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0%”, допълни Елица Иванова, маркетинг мениджър за България, Загорка АД.

Heineken 0.0% е безалкохолна бира, приготвена по уникална рецепта, разработена в продължение на години до постигането на отличителен балансиран вкус. Продуктът се характеризира със свежи плодови нотки и меко малцово тяло в перфектен баланс. Бира с безкомпромисните характеристики на Heineken® – произведена от 100% натурални съставки и уникалната Heineken A-Yeast мая. Важен акцент е, че пивото запазва страхотния бирен вкус на Heineken, но без съдържанието на алкохол.

Другите два основни продукти в новата платформа са Загорка 0.0% – вече популярна безалкохолна лагер бира, произведена от изцяло натурални съставки и без консерванти; и Ариана Радлер 0.0%. Семейството на Ариана Радлер 0.0% ще бъде разширено и към вече познатите вкусове Лимон и Малина ще бъдат добавени и две нови предложения – Ариана Радлер 0.0% Портокал и Грейпфрут и Ариана Радлер 0.0% Тъмен Лимон – истински освежаващото съчетание от висококачествена безалкохолна бира и плодов сок, което завладява всички сетива.

Zero Zone е европейска мултибранд кампания, която цели да промотира безалкохолното портфолио на HEINEKEN. Кампанията ще бъде реализирана на 20 европейски пазара през 2019 г. В рамките на кампанията всеки пазар ще предлага също така и локалните си безалкохолни марки. Zero Zone ще разчита на по-добро позициониране в магазините, благодарение на отделни регали и хладилници. Продуктите от линията ще бъдат предлагани както в магазините, така и в баровете и ще бъдат промотирани чрез офлайн активации като дегустации и медия кампании в онлайн, социалните и традиционни медии.

 

 


e-vestnik.bg | 20 Април 2019

След първоначалното стъписване, взехме да се окопитваме… Вярно е безспорно, че Нотр Дам е чудесо на ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

„Моята история“ – превърналата се в световен бестселър автобиография на Мишел Обама, ще бъде публикувана ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Либийски бунтовници на завзет танк. Снимка: от тв екрана Либия отдавна е център за трафик на хора, опитващи се ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Петро Порошенко, Юлия Тимошенко, Володимир Зеленски и другите кандидати за президент на Украйна. Колаж: от тв ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Начинът на гласуване за евроизборите ще е същият както през 2014 г. На снимката се вижда бюлетина за ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Тереза Мей и Еманюел Макрон. Снимка: от тв екрана Дипломатическите грешки на френския президент и ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Володимир Зеленски и Петро Порошенко. Колаж: от тв екрана Преди 25 години той му е преподавал по физика. В ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Пожарът в катедралата Нотр Дам. Снимка: от тв екрана   Явор Дачков От вчера в главата ми се забиха думите на ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Тръмп пусна в Туитър фотомонтаж с надпис: За беснеещите и демократите от радикалната левица Играта свърши ...


 

e-vestnik.bg | 20 Април 2019

Имотът на Александър Манолев с къщата за гости. Снимка: Бивол Александър Манолев, бивш зам.-министър на ...


 
Начало

Времето

София
Fair
6°C
Пловдив
Mostly Cloudy
5°C
Бургас
Fair
7°C
Варна
Fair
3°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски