22 Април 2019
Днес 240 новини

SOFIX:

BGBX40:

BGREIT:

BGTR30:

CGIX:

CHF
0.0000
JPY
0.0000
GBP
0.0000
USD
0.0000

b2b Newsletter

Валутен калкулатор


Количество
От
в 
Следвай ни: Следвай ни в Twitter Харесай ни в Facebook

„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady

„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business LadyДвадесет и един благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в петото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review. Церемонията се на 4 декември в хотел Хилтън.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, политиката и неправителствените организации. Г-жа Цвета Караянчева, председател на 44-то Народно събрание на Република България спечели награда в категория „Патриотични дейности”, за своето председателство на Националния инициативен комитет за честване на 170-годишнината от рождението на Христо Ботев. „Тази награда е за всички, които вярват, че националната памет е най-ценното ни богатство” – допълни г-жа Караянчева.

В категория „Образование, обучение и развитие” бяха отличени две компании. Пощенска банка грабна награда за съвместния си проект със СофтУни в подкрепа на българското образование, а Виваком бе отличен за Инвестиции в дигитализацията на образованието. Кауфланд България спечели приз в категория „Устойчиво развитие”, за Цялостна корпоративна социална отговорност и благотворителна дейност.

Мобилният оператор А1 тази година спечели два приза – в категория „Подкрепа на беззащитните”, за подкрепа на Националната асоциация за приемна грижа и в категория „Отговорен работодател”, за своя социален ангажимент и грижа за служителите. Със своята кампания „Слънчеви деца“, награда спечели и dm България в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост”. Дженерали Застраховане АД заслужи отличие за Цялостна социална отговорност и инвестиции в обществото с проект „Устойчиво развитие” в категория „Корпоративен гражданин”, в която бе отличен за поредна година и Рефан България – за своята активна социална политика и инвестиции в обществото.

Три организации получиха приз в категория „Цялостна корпоративна отговорност и благотворителна дейност” в петото издание на „Златно сърце”. Кредисимо ЕАД спечели отличие за Цялостна корпоративна социална отговорност за по-добър живот. За социалния си проект „Забавно лято, грижовна есен” награда получи и тютюневият гигант Philip Morris, а Naxex Technological Development пък грабнаха приз за доброволчески труд и финансова подкрепа за множество каузи.

Още две родолюбиви организации бяха отличени в категория „Патриотични дейности” – Фондация „Нашият дом е България” на арх. Пламен Пламенов Мирянов от „Артекс Инженеринг” спечели приз за Родолюбиви инициативи за съхранение на патриотичния дух на българите и популяризиране на националните природни богатства на България, а Витамин Арт с основател Татяна Узунова пък грабна приз за повишаване и съхранение на националното самочувствие.

В категория „Медиите и социалните каузи” отличие спечелиха три национални медии. Нова Броудкастинг Груп грабна награда за кампанията си „Нова подкрепя българските филми”, а БНТ2 пък си заслужи отличие за своя Образователен блок „Знание.Bg”. Радио FM+ бе отличено за дългогодишната си кампания „Убий скоростта, спаси дете”.

Тази година широка публичност и акцент получиха и множество организации от неправителствения сектор, които заслужиха признание в категория „Неправителствени организации в действие”. Фондация за социална промяна и включване спечели награда за програмите си „Дом Възможност” и „Ранно детско развитие”. За подкрепата на хора в нужда и развитие на селските райони отличие спечели и Фондация „7 каузи”, която от лична публикация в социалните мрежи се превръща в активна дейност в над 15 града. Сдружение „Аутизъм днес” отново бе отличено за своите дългогодишни Добри практики за развитие на деца с аутизъм, а хотел и сдружение „Маринела” пък получиха приз за подкрепа на таланти и хора в неравностойно положение.

„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady

 


b2b Media | 18 Април 2019

В съобщение към общността на Американския университет в България от днес президентът на АУБ д-р Стивън ...


 

b2b Media | 18 Април 2019
article thumbnail

Едни от най-добрите изследователи на Емоционалната интелигентност представиха своите проучвания на ...


 

b2b Media | 17 Април 2019
article thumbnail

Днес, екипът на Behr-Hella Thermocontrol  (BHTC) България участва  в изложението на работодатели „Стажове“ в ...


 

b2b Media | 17 Април 2019

Симулацията тази година е разширена и се провежда в Американския университет

За втора поредна година ...


 

b2b Media | 17 Април 2019

Едно от златните момичета на България – Ренета Камберова – ще раздаде медалите ...


 

b2b Media | 17 Април 2019
article thumbnail

МarkeThinX CONF 2019 обедини водещи компании, институции и организации в иноваивен форматЗа по-малко от месец The ...


 

b2b Media | 15 Април 2019
article thumbnail

Като активна крипто столица, София, България ще бъде домакин на второто издание на


 

b2b Media | 12 Април 2019
article thumbnail

Голям медиен и професионален интерес регистрира „Emotional Intelligence – Smart strategy for success“ - част от Седмицата на ...


 

b2b Media | 11 Април 2019
article thumbnail

Все повече компании отделят немалко време, за да подобряват представянето си като работодател пред ...


 

b2b Media | 11 Април 2019
article thumbnail

Стотиците отличили се през годината студенти се събраха на тържествена вечер ...


 

Още Медии и PR:

Начало

Времето

София
Fair
13°C
Пловдив
Fair
15°C
Бургас
Fair
8°C
Варна
Fair
6°C

Петрол цени - в реално време

  Последна
Цена
Промяна
днес
Промяна
в %
Сорт Брент $ 0
Лек петрол (NYM) $ 0
Още  »

Новости по русски