КАРФУР И БЪЛГАРСКАТА ХРАНИТЕЛНА БАНКА С АКЦИЯ В ПОМОЩ НА ПОСТРАДАЛИТЕ ОТ НАВОДНЕНИЯТА ВЪВ ВАРНА И ДОБРИЧОт 1 до 6 юли във всички хипермаркети Карфур в страната ще се събират хранителни продукти от първа необходимост за пострадалите от наводненията във Варна и Добрич.

Кампанията се организира заедно с Българска хранителна банка, която е официален партньор на ритейл веригата за редица социалноотговорни инициативи. В рамките на акцията всеки клиент на Карфур, който желае да дари своя килограм доброта за благородната кауза, ще може да постави закупени продукти на специално обозначените пунктове за събиране на помощи след касите. Кампанията се провежда в хипермаркетите на веригата в София, Варна, Русе, Бургас, Пловдив, Стара Загора и Плевен. Събраните храни ще бъдат доставяни, както на трапезариите, организирани от кризисните щабове, така и на партньорски организации на Българска хранителна банка по места, които подготвят и раздават пакети за подпомагане на домакинствата в нужда.

Инициативата се явява продължение на досегашните усилия на Карфур и БХБ за преодоляване на тежките поражения от природното бедствие. През изминалите дни „КМБ България“, която представлява марката Карфур у нас, се включи активно в мерките за подпомагане на пострадалите след наводненията в района на Варна, като дари продукти от първа необходимост в центъра на Българския червен кръст в квартал Аспарухово.

„В „КМБ България“ социалната отговорност не е само фирмена политика, но и личен ангажимент на целия ни екип. Благодарни сме на нашите клиенти за подкрепата, която ни оказват, тъй като без тях подобни инициативи нямаше да бъдат възможни. Уверени сме, че и тази кампания ще демонстрира солидарността на всички ни с пострадалите във Варна и Добрич, не само със събраните дарения, но и с начина, по който се обединяваме“, казват от ритейл веригата.

От 2009 година насам „КМБ България“ е отворила 23 обекта в България (хипермаркети и супермаркети) и продължава да се разраства, като акцентира върху социалната отговорност, която може да поеме. Компанията поддържа дългогодишното доверие на клиентите си чрез качеството на продуктите и услугите, атрактивна ценова политика и сътрудничеството с местни производители.

Вижте още:

Вече излязоха подробните данни за изпълнението на бюджета към края на месец март.Ситуацията с приходите от ДДС не се е подобрила. Към края на март...