Интегриран докладотчeтe напредъкав областта на устойчивото развитие и трансформацията към ускорен край на пушенето и представи 11 цели, които компаниятасе ангажира да постигнедо 2025 г.19 ключови показателя ще проследяват прогреса ...

Лидерът на пазара на бутилирана вода в България „Девин“ ЕАД обогатява продуктовата серия под бранда DEVIN Mineral & Vitamins. Като отговор на растящата нужда на потребителите да засилят имунния отговор на тялото и възможността да подобрят ...

A1 България, част от А1 Group, ще придобие 100% от дяловия капитал на една от най-големите български IT компании - СТЕМО. Сделката е част от дългосрочната стратегия на А1 да се развива като един от пазарните лидери в сферата на ICT бизнес услугите. Със своя ...

Управленският екип на водещата българска IT компания - Иво Ценов и Тенко Николов, създават фондация, чиято цел ще бъде реализацията на здравни, образователни и спортни социални проектиМениджмънт екипът на водещата българска IT компания и ...

На 1-ви юни БДЖ ще предостави възможност за всички желаещи деца да се повозят на атракционна мотриса, която е част от музейното наследство на железопътния превозвач. Мотриса 19.001 се използва за наемане от клиенти за частни пътувания, за заснемане ...

Компанията отчита ръст на приходите през първото тримесечие на 2022 г.DataArt, глобална технологична компания, която проектира, разработва и поддържа софтуерни решения, обяви, че прекратява всички свои операции в Русия, считано от 15 юни 2022 г. ...

Посланикът на САЩ в България Н. Пр. Херо Мустафа приветства завършилитеНа 22 май Американският университет в България (АУБ) изпрати студентите от випуск 2022. На официалната церемония своите двойни дипломи (валидни в САЩ и Европа) получиха 218 ...

Търговската верига и дългогодишният ѝ партньор събраха 9 чувала с отпадъциНа 14 май 2022 г. служители на BILLA България обединиха усилия с деца и младежи от Фондация „Конкордия България“ и проведоха акция по почистване на района на Природен парк ...

Белгийската KBC Груп беше наградена с първо място в категория „Имиджмейкинг“ на конкурса за постижения в сферата на комуникациите “PR Приз”. Наградата е признание за фокусираното представяне на темата за устойчивостта от новия главен ...

На събитието бяха представени новите модели от продуктовата гама, предстоящите проекти и целите на компаниятаНад 30 бяха фирмите-участнички в годишната среща на „Декьонинк България“, като събитието събра партньори от цялата страна. Гостите се ...