От 1 октомври Саймън Дюшато е новият генерален мениджър на "Рош България", съобщиха от компанията. Неговото назначаване бележи нова страница в развитието на фармацевтичната компания у нас, която присъства от четири десетилетия и разполага с екип ...
„Фантастико Груп“ обяви значителни инвестиции от 36 милиона лева, насочени към разширяване на логистичната си база и цялостна модернизация на обектите със силен акцент върху устойчивото развитие. Компанията отбелязва ръст от 2,7% в обслужените ...
Стопанският факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ обявява пълната програма на петото издание на инициативата „Седмица за професионално ориентиране: Кариера в ESG“, която ще се проведе в периода 11–17 октомври 2025 г. в сградата ...
"ДЗИ-Животозастраховане“ ЕАД бе удостоено с наградата „Застраховател на годината – Животозастраховане“ за 2024 г. по време на официалната церемония, организирана от Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ). Отличието бе връчено на Коста ...
От 8 октомври в България влизат в сила ефективни санкции за търговци, които не спазват правилата, свързани с въвеждането на еврото. Приключва периодът на адаптация, през който институциите само предписваха мерки, и започват съвместни проверки. ...
Общо 2418 български компании са проявили интерес към безвъзмездна финансова помощ по процедура "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" към Министерството на иновациите и растежа. Крайният срок за подаване на проектни предложения беше ...
Препоръката на Международния валутен фонд (МВФ) за замяна на плоския данък в България с прогресивен данък е неподходяща, а запазването на сегашната система дори е предимство. Това се посочва в анализ на финансистите от Фискалния съвет д-р Симеон ...
През август българският пазар на нови автомобили отбеляза значителен ръст, особено при електрическите и хибридните превозни средства. Данни от Европейската асоциация на автомобилните производители (АСЕА) показват, че регистрациите на нови ...
B2B маркетингът в България навлиза в нов етап, като традиционните подходи все по-решително отстъпват място на дигитални стратегии, базирани на данни, автоматизация и прецизно таргетиране. Как изкуственият интелект трансформира рекламата, кои ...