Модната платформа Answear.com с близо 24% ръст в продажбите за четвъртото тримесечие на 2024 г.

Водещата международна модна платформа Answear.com, която оперира на 12 пазарa в Централна и Източна Европа, обобщи предварителните си финансови резултати за четвъртото тримесечие на 2024 г. Онлайн продажбите на компанията възлизат на около 129 млн. евро (546,3 млн. полски злоти), което е увеличение от 23,6% на годишна база. Продажбите за цялата 2024 г. възлизат на около 359,9 млн. евро (1520,4 млн. полски злоти) - увеличение с 19,8% на годишна база. От компанията отчитат, че впечатляващите резултати се дължат на добре подготвените предложения за колекция есен-зима 2024, както и на второто издание на имиджовата кампания на Answear „Облечи живота си с нещо безценно“.

„Завършваме годината успешно, а четвъртото тримесечие, което традиционно е натоварено в нашия сектор, донесе добри резултати. Щастливи сме, че за поредно тримесечие отбелязваме добра динамика на растеж на приходите, което ясно ни отличава от конкуренцията. Последователно изпълняваме стратегията за утвърждаване на позициите ни в премиум сегмента и усъвършенстване на продуктовото ни портфолио, а постигнатият ръст в продажбите потвърждава успеха на този подход“, коментира Кшищоф Байолек, изпълнителен директор на Answear.com.


През четвъртото тримесечие на 2024 г. Answear.com отчита висок годишен ръст на приходите от продажби от над 22%. Това означава, че темпът на растеж на приходите на компанията се е увеличил от 17,6% след първите три тримесечия до 19,2% за цялата 2024 г.

За Answear.com изминалата година е период на интензивни инвестиции. Компанията реализира ключови дейности, включително развитието на придобитата марка PRM, препозициониране на Answear.com и отваряне на концептуални магазини във фабриката Norblin във Варшава, Полша. Тези стратегически инициативи имат сериозен принос в позитивната тенденция на растеж в продажбите, като основните разходи по тях са направени през първите три тримесечия на 2024 г.

„През последното тримесечие и в перспектива за следващите периоди очакваме постепенно подобряване на доходността. През четвъртото тримесечие на 2024 г. продължихме широкообхватната имиджова кампания, която естествено беше свързана с по-високи маркетингови разходи, но в комбинация с увеличените продажби, разходите за тези кампании вече не натоварваха резултатите на компанията, както в по-ранните периоди на 2024 г. Стратегията и нарастващият мащаб на операциите ни позволяват да гледаме оптимистично на по-нататъшното увеличаване на нашата рентабилност“, добавя Яцек Дзядуш, вицепрезидент на Борда на директорите в Answear.com, отговарящ за финансите.

Модната платформа Answear.com с близо 24% ръст в продажбите за четвъртото тримесечие на 2024 г.

Вижте още: