Нов изпълнителен директор в Карлсберг България

От 1 септември Карлсберг България ще има нов Изпълнителен директор – Теодор Несторов. Той ще поеме управлението на компанията и ще отговаря за нейните бизнес резултати и бъдещото й развитие на българския пазар.

Преди да поеме ръководната роля на компанията, Теодор заема позицията на Маркетинг Директор. Той има богат опит в маркетинг комуникациите, рекламата, стратегическото планиране и управлението на екипи.

Tеодор започва своята кариера в компанията през 2014 г. като Бранд мениджър за локалните марки (Шуменско), съществено допринасяйки за техния ръст на пазара. През 2018 г. Теодор поема поста на Маркетинг директор в Карлсберг България. През годините, той спомага за увеличаването на пазарния дял на компанията и удвоява премиалните продажби. Теодор управлява силен маркетинг екип, с който ре-лансира марката Шуменско и допринася за нейното изкачване от 5-та на 2-ра позиция на пазара (в стойност); представя поредица от успешни иновации, както и кампании, които печелят престижни отличия. Благодарение на кампанията „Навън с Пиринско“ за пръв път българска марка печели престижната европейска награда
Effie и затвърждава лидерската позиция на пазара.

Преди Карлсберг България, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в Монделийз България, където е отговарял за едни от най-големите марки и продукти на пазара на шоколад и кафе в България.

Той е магистър по Стратегически маркетинг от Birmingham University, а бакалавърската си степен по Бизнес администрация е завършил в Sheffield University (филиал в Солун, Гърция).

За Карлсберг България

Карлсберг България е водещ производител на бира в Бългрия и една от най-динамичните и бързо развиващи се компании в бранша. Компанията разполага с две пивоварни – в град Шумен и в град Благоевград, както и с логистични центрове и търговски офиси в страната. Продуктовото й портфолио включва разнообразие от първокласни бири – националните Пиринско и Шуменско, международните марки Carlsberg и Tuborg, Zatecky с благороден жатецки хмел от Чехия, френската Kronenbourg 1664 Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската абатска бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby, лидер в своя сегмент, както и бирения микс Garage в два освежаващи вкуса - лимон и ягода. Компанията има в асортимента си и безалкохолна бира и сайдер под водещите си брандове – Пиринско Безалкохолно Пиво, Пиринско Бодро 0.0%, Somersby 0.0% и Carlsberg 0.0%.

Вижте още:

● Ново проучване на International Workplace Group разкрива, че 74% от родителите биха потърсили нова работа, ако се налага дълго ежедневно пътуване...