ПОЗИЦИЯ НА „ДЕВИН“ ЕАД - по повод авария в гр. Девин

Ръководството и екипът на „Девин“ ЕАД предприе незабавни действия за отстраняване на аварията, случила се на 04.08.2023 г. (петък) и същата е отстранена своевременно.
Въпреки че все още очакваме резултати от стартиралите вътрешни и външни проверки, като компания с грижа и принос за местната общност, съжаляваме за инцидента и сме в активна връзка с всички заинтересовани страни: РИОСВ – Смолян, Община Девин и СЛР "Ловно-рибарско дружество" гр. Девин.

Подкрепяме работата по подготовка на речното корито и последващото зарибяване на засегнатия участък, което се очаква да стартира в следващите няколко дни.

„Девин“ ЕАД е отговорна компания, която стриктно спазва всички законови изисквания и разпоредби. Провеждат се вътрешни ежегодни мониторингови програми и планове за управление на водите, включително чистота на речното корито и води на р. Девинска, както и отпадните води от дейността на предприятието. От 2021 година в компанията доброволно са въведени най-стриктни изисквания на Алианса за отговорно управление на водите (Alliance for Water Stewardship).

С уважение, „Девин“ ЕАД

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...