Първа по рода си среща на собственици на хранителни магазини от цялата страна ще се проведе на 26 ноември

На 26 ноември в зала „Витоша“ на Интер Експо Център в столицата предстои Първата среща на независимите собственици на магазини за хранителни стоки под мотото „Търговия с човешко лице“. Поканени са представители на традиционната търговия от цяла България, които могат да участват безплатно след регистрация на уебсайта на събитието trade2you.bg. Те ще обменят опит по основните предизвикателства в своя бизнес и за това как да бъдат по-конкурентоспособни в условията на пазара на бързооборотни стоки.

Срещата се организира от МЕТРО България, а компанията осигурява експерти като лектори на форума: Димитър Вутков – ръководител сектор „Франчайз“; Виктор Трендафилов – ръководител отдел „Традиционна търговия“; Екатерина Кирилова – ръководител „Собствени марки“; Весела Колева – ръководител сектор „Ценова политика“.


В програмата на срещата „Търговия с човешко лице“ са застъпени теми като актуалните тенденции в потребителското поведение; развитието на продуктовите групи и възможностите за растеж; решенията, които предлага МЕТРО в подкрепа на собствениците на хранителни магазини и за процъфтяването на традиционната търговия, която остава най-близо до хората.

Участието в събитието е безплатно.

„Един от акцентите в програмата на събитието ще бъде специално представяне на франчайз програмата „Моят магазин“, посочи Димитър Вутков. Към момента в нея са включени над 50 магазина и тя е един от начините „малките“ търговци да запазят своята независимост, като същевременно се възползват от модерни търговски практики. Включването в програмата ще им осигури финансова помощ за преобразяване и реорганизация на магазините, достъп до качествени стоки на конкурентни цени, както и подкрепа за привличане на клиенти чрез национални рекламни кампании“, добави той.

Първа по рода си среща на собственици на хранителни магазини от цялата страна ще се проведе на 26 ноември


Традиционната търговия запазва стабилни позиции на българския пазар и отбелязва растеж от 9% от началото на годината според Nielsen, което я прави по-бързо растяща спрямо модерната търговия.

Без значение дали се намират в големия град или в по-малки населени места, магазините в традиционна търговия играят важна роля, далеч отвъд търговския аспект – те поддържат социалния и икономически живот в своите райони. Именно тази роля и устойчивият успех на независимите търговци мотивират компания като МЕТРО да инвестира в различни образователни програми и практики за професионално развитие на независимите търговци като „Моят магазин“. Първата по рода си среща на независимите собственици на магазини за хранителни стоки е част от тази дългосрочна политика. Ако и вие сте собственик на магазин за хранителни стоки, се присъединете към първата национална среща „Търговия с човешко лице“ на 26.11 в Интер Експо Център, София. Участието в събитието е безплатно и е необходима регистрация на trade2you.bg.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...