Агенция MSL е избрана за консултант на годината за Централна и Източна Европа в наградите SABRE за 2019MSL, част от Publicis Groupe, и една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации, получи призванието „Агенция-консултант на годината за Източна Европа“ в годишните награди SABRE. Това са едни от най-важните отличия в PR индустрията, които се проведоха на 22 май в Лондон тази година. Организаторът The Holmes Report избра MSL измежду повече от 200 от най-добрите PR агенции от Централна и Източна Европа.

MSL има клонове в България, Словения, Чехия и Румъния, които работят в тясно сътрудничество, за да предлагат цялостни и стратегически решения на компаниите в региона и по локалните пазари. Те се координират от централата на агенцията във Варшава. MSL генерира над 8 милиона евро годишен приход под управлението на Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP за Централна и Източна Европа и ръководител „Развитие“ в Publicis Groupe Полша. В офисите на MSL работят над 200 човека. За повече от половината приходи са отговорни от централата във Варшава, в която работят над 100 консултанти.

„MSL отчита двуцифрен ръст за региона Централна и Източна Европа през последните няколко години. С нарастващия брой на стабилни икономики в този регион на Европа, това не е лесна задача. Ние се стремим да гарантираме, че отделните екипи, които работят във всяка държава, отговарят на нуждите на клиентите по най-добрия начин, които отдавна не търсят просто агенция, а отговорен бизнес партньор, който да им помага за растежа на техния бизнес и, преди всичко, да защитава репутацията им. Ние сме много щастливи, че все по-често MSL е изборът на клиентите.“ - сподели Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP за Централна и Източна Европа и ръководител „Развитие“ в Publicis Groupe Полша.

Това не е първото отличие като агенция-консултант на годината за MSL. MSLGROUP печели същата тази награда през 2013 и 2015 г. Също така е в топ 3 на агенциите в региона през 2011, 2012, 2014 и 2016 г.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...