Aвторитетните награди „Продукт на годината“ отварят платформата си за кандидатстване за 2020 годинаПрестижният конкурс Voted Product of the Year („Избран продукт на годината“) отваря платформата си за кандидатури с нов представител у нас – екипа на „ПОИ България“ – Христо Стефанов и Александра Патракова. Новите собственици на лиценза у нас са амбицирани да продължат мисията наградите „Продукт на годината" да бъдат най-добрият барометър на потребителските нагласи. 

През 2020 г. ще бъдат въведени новости, с което влиянието на лейбъла Voted Product of the Year да придобие още по-голяма значимост за компаниите и потребителите. Носителите на приза се отличават за иновациите и качеството, което са реализирали на пазара. Те получават право да поставят върху своите продукти специално лого, графичен символ на признание, което се присъжда от потребителите. Наградата е силно послание към участниците на пазара, както и ефективно средство за насърчаване на продажбите. 

Към логото на наградата ще може да се прибавят и идентификатори, които ще подсилят значението му, давайки допълнителен аргумент пред потребителите при избора им на марка-победител в конкурса. Пример за такива идентификатори могат да бъдат Organic Product, Family Product и Beauty Product (био продукт, семеен продукт и продукт за красота) и т.н. 

Друга важна промяна е свързана с потребителското изследване, което вече ще се провежда от Nielsen International – глобалната агенция за маркетингови проучвания е  стратегически партньор на “Продукт на годината” и реализира изследванията в повечето други страни по света, в които се организира престижният конкурс за иновации. 

Важна видима промяна  има и в обновеното лого, което е с модерна и изчистена визия. 

Филип Гелдер, главен изпълнителен директор на Voted Product of the Year Worldwide, споделя: „Много сме щастливи да приветстваме екипа на Христо Стефанов, новите представители на Voted Product of the Year в България. Убедени сме, че техният опит включително и в дигиталната комуникация ще допринесе за надграждането на Бранда за най-иновативни брандове и компании. Към днешна дата „Продукт на годината“  е добре познат в повече от 45 страни по света с една обща мисия – да постави потребителите в центъра и да ги овласти да дават препоръки за нови продукти, основани на най-високите стандарти за качество и етика. България е една от страните, в които тази философия е добре изразена в подкрепа на марките да бъдат иновативни, така че иновацията да се превърне в успех“, каза още г-н Гелдер. 

„С удоволствие поемаме един от най-престижните международни конкурси, в който основно жури са ПОТРЕБИТЕЛИТЕ с главна буква. Убедени сме, че марките, които оперират у нас, заслужават признание за иновациите си, и знакът на нашия конкурс ще допринесе за още по-силното им представяне на пазара“сподели Христо Стефанов. 

Компаниите ще могат да използват подобрена система за кандидатстване онлайн на обновения сайт: www.poybulgaria.com. Както и досега, наградените продукти и услуги могат да използват целогодишно реномираното лого на Voted Product of the Year и да го включат във всички канали на своята външна и вътрешна комуникация. 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...