Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“. На база на отличените кампании бяха определени основните тенденции, белязани с „БАРкода на успеха“ и синтезирани като „know-how“ на BAAwards’2018. „Кnow-how“ на BAAwards е ориентир за професионалната общност в посока на трендове, работещи подходи и практики, както и препоръки за успех.

Основните изводи от конкурса се базират на обобщените и обединени в know-how брошури от победителите в BAAwards’2018, с информация от кампании в секторите:

  • Банки и небанкови финансови услуги
  • Лекарства без рецепта
  • Телекомуникации
  • Нехранителни бързооборотни стоки
  • Храни, вода и безалкохолни напитки
  • Бира и сайдери
  • Търговски вериги

Всеки победител в конкурса посочва какви са били предизвикателствата, мисията, целите, идеите, тяхната реализация и постигнатите резултати в следните категории:

  • „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“; Компания: Загорка АД  /Виктория Мадемова-индивидуална награда
  • „Нов продукт“: кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“; Компания: Актавис ЕАД
  • „Новa услуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“; Пощенска банка
  • "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“; Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
  • Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“; Компания: Декатлон България
  • "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук"; Компания: TELUS International Europe
  • „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“: кампания „Фини кори, фини творби“; Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда
  • „Корпоративен ребрандинг“ : кампания „Мтел става А1"; Компания: А1 България ЕАД
  • „Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“; Компания: Загорка АД          

Изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов, сподели: „Конкурсът BAAwards’2018 се налага като "генератор" на  професионално ноу-хау. Победителите във всяко издание на конкурса разработват ноу-хау брошури за кампаниите си. Нашата цел е отличените стратегии да станат пример и вдъхновение за развитие на цялата индустрия, за да бъдем максимално полезни за професионалната общност. Споделянето на добрите примери е начин да видим къде сме, да се движим напред в глобалната конкурентна среда и се превръща в стимул за привличане на младите да се развиват и реализират в България, да вярвят, че тук и сега могат да станат част от глобалния свят.“

Брошурите с всички презентации можете да изтеглите оттук на страницата на наградите.

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...