Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“. На база на отличените кампании бяха определени основните тенденции, белязани с „БАРкода на успеха“ и синтезирани като „know-how“ на BAAwards’2018. „Кnow-how“ на BAAwards е ориентир за професионалната общност в посока на трендове, работещи подходи и практики, както и препоръки за успех.
Основните изводи от конкурса се базират на обобщените и обединени в know-how брошури от победителите в BAAwards’2018, с информация от кампании в секторите:
- Банки и небанкови финансови услуги
- Лекарства без рецепта
- Телекомуникации
- Нехранителни бързооборотни стоки
- Храни, вода и безалкохолни напитки
- Бира и сайдери
- Търговски вериги
Всеки победител в конкурса посочва какви са били предизвикателствата, мисията, целите, идеите, тяхната реализация и постигнатите резултати в следните категории:
- „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“; Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда
- „Нов продукт“: кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“; Компания: Актавис ЕАД
- „Новa услуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“; Пощенска банка
- "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“; Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
- Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“; Компания: Декатлон България
- "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук"; Компания: TELUS International Europe
- „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“: кампания „Фини кори, фини творби“; Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда
- „Корпоративен ребрандинг“ : кампания „Мтел става А1"; Компания: А1 България ЕАД
- „Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“; Компания: Загорка АД
Изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов, сподели: „Конкурсът BAAwards’2018 се налага като "генератор" на професионално ноу-хау. Победителите във всяко издание на конкурса разработват ноу-хау брошури за кампаниите си. Нашата цел е отличените стратегии да станат пример и вдъхновение за развитие на цялата индустрия, за да бъдем максимално полезни за професионалната общност. Споделянето на добрите примери е начин да видим къде сме, да се движим напред в глобалната конкурентна среда и се превръща в стимул за привличане на младите да се развиват и реализират в България, да вярвят, че тук и сега могат да станат част от глобалния свят.“
Брошурите с всички презентации можете да изтеглите оттук на страницата на наградите.
Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“