BILLA България стартира обновяване на още един свой обект в СофияКoмпaниятa инвестира близо 2 640 000 лв. в реконструкцията

На 9 август 2021 г. BILLA България започва проект за цялостно обновяване на своя магазин, разположен в столичния квартал „Надежда“, на бул. „Ломско шосе“ №171. Магазинът ще посрещне отново клиентите си на 30 септември с модерна атмосфера и функционална подредба на богат асортимент от висококачествени продукти на трайно ниски цени, сред които свежите български плодове и зеленчуци с марка BILLA Градини, прясно месо със 100% български произход с марка „Българска ферма“ и любими стоки от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium.

В реконструкцията ще бъдат инвестирани близо 2 640 000 лв. Част от тях ще са насочени към дигитални решения, които правят пазаруването бързо и удобно за клиентите. Сред тези решения са касите за самообслужване, които търговската верига поетапно въвежда във филиалите си и които отличиха BILLA България с приз за иновации на престижен медиен конкурс. Те са съобразени изцяло с поведението на купувачите и са създадени, за да улеснят процеса на покупка, особено в периода на извънредната епидемична обстановка. На територията на конкретния търговски обект в кв. „Надежда“, тези каси ще бъдат 4 на брой, а удобствата ще бъдат допълнени от електронни етикети за продуктите.

„Това, от което всички имаме нужда в забързаното ни ежедневие, е приятно изживяване по време на пазаруване. Щастливи сме, че вече получаваме много положителни отзиви от наши клиенти, посетили други обновени магазини на веригата в страната, като този в Пловдив, например, които открихме преди броени дни. Нашата мисия е не просто да отговаряме на тези потребителските очаквания, но и да ги надхвърляме. Това е посоката, в която работим,“ сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
 
Това е седми обект на търговската верига в страната, който предстои да придобие изцяло нов облик в рамките на програма за цялостна модернизация, стартирала през пролетните месеци на годината. Програмата, разработена от търговската верига, включва достъпни дигитални нововъведения и подобрения за повишаване на енергийната ефективност, като модерни хладилни витрини и системи за осветление. Още три търговски обекта на BILLA България в градовете Стара Загора, Велико Търново и Русе предстои да бъдат  реконструирани в следващите месеци, за да посрещнат отново клиентите си през есента с променен облик и много изненади.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...