1480051SiteMedia Consultancyе единствената българска агенция, спечелила Златна статуетка втазгодишното издание на един от най‑авторитетните комуникационни конкурси в света

Eдни от най-авторитетните световни награди за комуникации, SABRE Awards,на тържествена церемония в Амстердам награди победителите в тазгодишния си конкурс за агенции, проекти, кампании и клиенти, които са се отличили през изтеклата година със своя професионализъм в комуникационния бизнес за региона Европа, Близък Изток и Африка. SiteMedia Consultancy, единствена сред българските агенция, спечели Златна статуетка в категорията Healthcare Providers с кампанията за Пух – Първата бионик котка.SiteMedia Consultancy се нарежда до комуникационни агенции като: BBDO, Edelman, FleishmanHillard, Burson-Marsteller, Hill + Knowlton, MSLGROUP, Havas PR, Weber Shanwdick, Porter Novelliи много други.

„Както често казвам, комуникационният ни бизнес е на световно ниво. Името на България се чува на всички комуникационни форуми по всички континенти. По нищо не отстъпваме на гигантите в сферата. Горди сме, че кампанията за храбрия Пух се нареди до кампаниите на гиганти като T-Mobile, Microsoft, The Coca-Cola Company, HP Inc., Huaweiи много други. Наградата я приемаме като резултат на целогодишната ни работа, на подхода ни към комуникациите, на цялостното развитие на бизнеса на SiteMedia Consultancy. За пореден път българска агенция печели награда на европейско ниво и това е признание за развитието на българската ПР общност“, сподели Любомир Аламанов и допълни: „След успешните форуми на БАПРА и БДВО, сега се готвим за трети пореден път да отбележим 07 юли - професионалния празник на ПР специалистите. ПР общността в България има с какво да се гордее и всички успехи през последната година показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава.“ 

Целият списък с победителите на EMEA Sabre Awards 2018може да видите тук.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...