Рекламодателите, комуникационните агенции и студентите – призьори от конкурсите на 6-тото издание на „Наградите на БАР“ споделят своето “ноу хау”

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от конкурсите в 6-тото издание на  BAAwards - 2019.  Кампаниите, които получиха признание за професионализъм от най-високото, четвърто измерение на маркетинга, са обобщени в BAAwards 2019 “ноу хау” секцията https://baawards.com/arhiv/nou-hau/ .

Победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019, споделиха историите на създаването техните кампании, като отговориха на въпросите какви бяха предизвикателствата пред тях, каква е мисията им в конкретната кампания, която са реализирали, какъв е пътят, който са изминали, от идеята към целта, как я осъществяват и какво са постигнали. 

Отговорите на всеки от победителите, заедно с отличената кампания, може да разгледате в брошурите публикувани на https://baawards.com/arhiv/nou-hau/ .

Носителите на златни и сребърни отличия от отделните конкурси BAAwards 2019  и техните кампании, които са включени в „ноу хау“ секцията са: 

Рекламодатели:

Санофи България: Върнете си съня, за който мечтаете

Загорка IPA: Българско пиво по британска рецепта 

Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд: Свежите супергерои 

БЕЛЛА България: Само мажеш и печеш 

Актавис ЕАД: Геритамин – доказана формула за красота 

Юниливър: Dove търси историите на истинската красота 

FOX NETWORK GROUP BULGARIA: Планета или пластмаса? 

TELUS International Europe:  Твоята първа работа има значение


Комуникационни агенции:

Агенция RED LION: Novanight с тройно действие. Лансираща кампания

Агенция Next Consult: Дигитална трансформация на бизнес – Ролпласт

Агенция Маккан София ООД: The Great Swap

Агенция B+RED: Почисти и разкраси с Cif 

Агенция Маккан София ООД: Иди, учи и се върни

Агенция Publicis Dialog: Пролетна промоция на Visa


Студентски отбори: 

• Отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова: Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! 

• Студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска: Yamm specialty shop

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Рекордните резултати, постигнати в шестото издание на конкурсите BAAwards 2019,  допринасят да разширим „ноу-хау“ спектъра и да дадем нови хоризонти за развитие на маркетинговите комуникации. Радваме се, че конкурсът стимулира сектора и помага на професионалистите в маркетинга да търсят и да откриват нови измерения. С поглед към следващото издание, успех на всички в новите предизвикателства!

Вижте още:

На 5 август 2022 г. Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, и Националният гаранционен фонд (НГФ), част от групата на Българската...