Драгомир Дончев поема ролята на творчески директор на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България
Драгомир Дончев е повишен като творчески директор на дигитална агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, и ще развива творческите идеи и решения за клиентите. Драгомир има дългогодишен опит в сферата на дигиталните комуникации, а пътят му в Publicis Groupe България започва през 2014 година като копирайтър в звеното за дигитална реклама на Saatchi&Saatchi Sofia (също част от Publicis Groupe България), където няколко години след това става „Ръководител дигитален екип“. Той е в екипа на Digitas Sofia от създаването на агенцията през 2017 година и е работил по множество проекти за големи клиенти като Samsung, Банка ДСК, Zagorka, Bosch ECS, Nestle България, Kaufland България, A1, Audi, Philips TV.
„В новата си роля имам за цел и ще се стремя да развивам творческите възможности на екипа на агенцията, за да разгърна пълния им потенциал. Подходът на Digitas Sofia е изцяло ориентиран към клиента, а идейните концепции в дигитална среда са търсени все повече от компаниите, като решения в реално време за привличане, задържане и ангажиране на потребителите. Чрез нашия подход намираме ключовото в поведението на потребителя онлайн и го вплитаме в идея, която разгръщаме през потенциала и спецификата на всяка една дигитална платформа,“ казва Драгомир Дончев, творчески директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
В проектите, в които Дончев е в основата на творческата реализация, печелят множество награди през годините от рекламни фестивали и PR конкурси, като „Ти си това, което четеш“ на Mediapool, „Национална финансиада“ на Банка ДСК и „Разчитайте на нас“ на Kaufland България.
“Вярвам, че знанията и уменията на екипа, подкрепени от творческата експертиза на Драго ще издигнат творческата работа на Digitas Sofia на ново ниво, което ще гарантира на клиентите по-качествен и ефективен продукт в дигитална среда. Digitas има пълен набор от дигитални умения и инструменти в областта на данните, стратегическото планиране, креативността, медиите и технологиите, които стоят в основата на дигиталната трансформация, която компаниите търсят,“ коментира Ваня Дунчева, управляващ директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
От началото на тази година, Digitas Sofia стана част от медийния бизнес на Publicis Groupe България, за да трансформира модела си на работа и да разшири портфолиото си от дигитални услуги. Агенцията прилага технологични решения като Digital Signage, AR, чатботове, CRM решения за изграждане на програми за лоялност и изграждане на решения чрез мобилни приложения. В основата на бранда Digitas стои изграждането на персонализирани творчески послания, съпътствани от задълбочено изследване на потребителските тенденции. Агенцията работи за все повече клиенти в областта на e-commerce, b2b дигитални стратегии, дигиталната и бизнес трансформация. Част от клиентите на Digitas Sofia са Банка ДСК, Kaufland България, Bosch Engineering Center Sofia, NESCAFÉ 3in1.
За Digitas: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.
Digitas Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas Sofia.
Драгомир Дончев е повишен като творчески директор на дигитална агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, и ще развива творческите идеи и решения за клиентите. Драгомир има дългогодишен опит в сферата на дигиталните комуникации, а пътят му в Publicis Groupe България започва през 2014 година като копирайтър в звеното за дигитална реклама на Saatchi&Saatchi Sofia (също част от Publicis Groupe България), където няколко години след това става „Ръководител дигитален екип“. Той е в екипа на Digitas Sofia от създаването на агенцията през 2017 година и е работил по множество проекти за големи клиенти като Samsung, Банка ДСК, Zagorka, Bosch ECS, Nestle България, Kaufland България, A1, Audi, Philips TV.
„В новата си роля имам за цел и ще се стремя да развивам творческите възможности на екипа на агенцията, за да разгърна пълния им потенциал. Подходът на Digitas Sofia е изцяло ориентиран към клиента, а идейните концепции в дигитална среда са търсени все повече от компаниите, като решения в реално време за привличане, задържане и ангажиране на потребителите. Чрез нашия подход намираме ключовото в поведението на потребителя онлайн и го вплитаме в идея, която разгръщаме през потенциала и спецификата на всяка една дигитална платформа,“ казва Драгомир Дончев, творчески директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
В проектите, в които Дончев е в основата на творческата реализация, печелят множество награди през годините от рекламни фестивали и PR конкурси, като „Ти си това, което четеш“ на Mediapool, „Национална финансиада“ на Банка ДСК и „Разчитайте на нас“ на Kaufland България.
“Вярвам, че знанията и уменията на екипа, подкрепени от творческата експертиза на Драго ще издигнат творческата работа на Digitas Sofia на ново ниво, което ще гарантира на клиентите по-качествен и ефективен продукт в дигитална среда. Digitas има пълен набор от дигитални умения и инструменти в областта на данните, стратегическото планиране, креативността, медиите и технологиите, които стоят в основата на дигиталната трансформация, която компаниите търсят,“ коментира Ваня Дунчева, управляващ директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
От началото на тази година, Digitas Sofia стана част от медийния бизнес на Publicis Groupe България, за да трансформира модела си на работа и да разшири портфолиото си от дигитални услуги. Агенцията прилага технологични решения като Digital Signage, AR, чатботове, CRM решения за изграждане на програми за лоялност и изграждане на решения чрез мобилни приложения. В основата на бранда Digitas стои изграждането на персонализирани творчески послания, съпътствани от задълбочено изследване на потребителските тенденции. Агенцията работи за все повече клиенти в областта на e-commerce, b2b дигитални стратегии, дигиталната и бизнес трансформация. Част от клиентите на Digitas Sofia са Банка ДСК, Kaufland България, Bosch Engineering Center Sofia, NESCAFÉ 3in1.
За Digitas: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.
Digitas Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas Sofia.