eVITARA спечели специална награда „Автомобил на годината 2026“ на RJC

Електрическият автомобил eVITARA на SUZUKI спечели специалната награда „Автомобил на годината 2026“ на RJC, промотирана от ОНЦ “Automotive Researchers’ and Journalists’ Conference of Japan” (наричана по-нататък RJC).

eVITARA е първият глобален стратегически модел на SUZUKI с изцяло електрическо задвижване, който беше представен в Милано, Италия, през ноември 2024 г. и бе показан на изложението Bharat Mobility Global Expo 2025 в Индия през януари 2025 г.

С продуктовата концепция “Emotional Versatile Cruiser” (“Емоционален и универсален кросоувър“), еVITARA се отличава с дизайн, който съчетава усещането за напредналата технология на електромобилите и силата на SUV, BEV задвижваща система, която осигурява пъргаво и остро шофиране, електрическа система за задвижване на четирите колела „ALLGRIP-e”, която осигурява не само офроуд способности, но и мощна производителност и новоразработена платформа „HEARTECT-e”.


Причината за специалната награда „Автомобил на годината“на RJC, присъдена на този модел е следната:

„Първият електрически автомобил на SUZUKI, който съчетава съвременни технологии предимно от Азия и се произвежда в най-новия завод в Индия. Въпреки че е глобален модел, който ще бъде пуснат в над 100 страни и региони по целия свят, той се отличава с размери на каросерията и спецификации на 4WD задвижването, които могат да се справят с разнообразните пътни условия и снежните региони в Япония, създавайки дизайн на автомобил, който е лесен за употреба от всеки“

eVITARA спечели специална награда „Автомобил на годината 2026“ на RJC

Коментар от Тошихиро Сузуки, Представителен директор и Президент на Suzuki Motor Corporation:

“Радваме се, че eVITARA беше избран за специалната награда „Автомобил на годината 2026“ на RJC. eVITARA е първият SUV с батерия на SUZUKI, който се предлага като глобален модел в над 100 страни и региони по целия свят. Приемайки тази награда, ще се стремим да направим eVITARA автомобил, който да бъде още по-обичан от клиентите по целия свят.“

Вижте още:

• Ново проучване на International Workplace Group показва, че 86% от поколението Алфа смятат, че техните работни места ще се различават драстично от тези...