Компанията развива новата си глобална кампания, привличайки клиентите да направят първата хапка последна.foodpanda – най-голямата международна платформа за поръчка на храна, обяви пускането на новата си кампания „Наслади се на първата хапка“. Кампанията ще продължи на живо, чрез всички онлайн канали, както и на открито чрез плакати и билбордове.

Творческата концепция подчертава универсалното вълнение, което заобикаля първото отхапване на храната. За да се засили опитът и да се сподели уникално радостния момент, активите на кампанията включват истински хора, които приемат първата си хапка от храната. Всички символи и всички ястия са изолирани на прост, солиден фон, който кани зрителя да се съсредоточи върху храната, изражението на лицето и новата кампания: Наслади се на първата хапка“..

"Започнахме глобална кампания с последователен външен вид и усещане във всички наши 10 пазара и канали, подчертавайки едно важно послание: универсалния опит на първата хапка. Всяко взаимодействие с храната е удоволствие, но има нещо за тази първа хапка, което прави опитът още по-голям и ние искахме да опишем точно това ", казва Джулиан Дамс, съосновател и Глобална организация на производителите.

Кампанията беше изцяло изпълнена in-house, от концепция до продукция, в сътрудничество с известния фотограф Робърт Уонш и Джонас Уинтър-Шолц. Музиката беше създадена специално за кампанията, за да отрази бързите последователности на видеото и да подчертае безбройните ароматни експлозии, които се случват. Комбинацията от тези активи беше да се подчертае истинското вълнение на първата хапка, включително как сетивата ни играят важна роля.

https://www.youtube.com/watch?v=rCdkcuppkao&feature=youtu.be 

Вижте още:

На 4 април 2023 г. в Интер Експо Център, гр. София ще се проведе информационен форум на тема „Финансиране на бизнеса 2023+“. Събитието се организира с любезната подкрепа...

Десетото издание на годишната Salesforce конференция, която се проведе в София, България, и Букурещ, Румъния, между 21-23 март 2023 година, отбеляза десет години от...