Компанията развива новата си глобална кампания, привличайки клиентите да направят първата хапка последна.foodpanda – най-голямата международна платформа за поръчка на храна, обяви пускането на новата си кампания „Наслади се на първата хапка“. Кампанията ще продължи на живо, чрез всички онлайн канали, както и на открито чрез плакати и билбордове.
Творческата концепция подчертава универсалното вълнение, което заобикаля първото отхапване на храната. За да се засили опитът и да се сподели уникално радостния момент, активите на кампанията включват истински хора, които приемат първата си хапка от храната. Всички символи и всички ястия са изолирани на прост, солиден фон, който кани зрителя да се съсредоточи върху храната, изражението на лицето и новата кампания: Наслади се на първата хапка“..
"Започнахме глобална кампания с последователен външен вид и усещане във всички наши 10 пазара и канали, подчертавайки едно важно послание: универсалния опит на първата хапка. Всяко взаимодействие с храната е удоволствие, но има нещо за тази първа хапка, което прави опитът още по-голям и ние искахме да опишем точно това ", казва Джулиан Дамс, съосновател и Глобална организация на производителите.
https://www.youtube.com/watch?v=rCdkcuppkao&feature=youtu.be