Агенция Интеримидж спечели конкурса за избор на PR партньор на лидерa на пазара на бутилирана вода у нас – “Девин” ЕАД. Консултантите на агенцията ще подкрепят маркетинг екипа на компанията в следващите месеци за изграждането на устойчива връзка и конструктивен диалог с всички публики. Фокус на комуникацията ще бъдат иновациите, проектите на бутилиращата компания и нейните марки, корпоративната социална отговорност, грижата за околната среда и изграждането на работодателска марка. Освен за корпоративните комуникации на „Девин“ ЕАД, в обхвата на работа попада и PR подкрепа за брандовете DEVIN Mинерална и DEVIN Изворна.

Ентусиазмът и стремежът на колегите от Интеримидж да опознаят компанията ни още на ниво конкурс и вникването в темите, които са важни за нас, изиграха решаваща роля за нашия избор. Професионализмът и желанието за съвместна работа личеше във всеки елемент от предложението им“, казват от маркетинг отдела на „Девин“ ЕАД.

В ситуация на криза нашият екип адмирира факта, че компания като „Девин“ ЕАД, чиито служители бяха сред част от хората на първа линия и ежедневно се грижат за това техните продукти да достигат до нас независимо от трудностите, следва бизнес стратегията си да избере професионален комуникационен партньор. Още от началото на конкурса сме силно мотивирани да дадем най-доброто от нашия многогодишен опит на вдъхновяващите продукти и инициативи на „Девин“ ЕАД“, сподели Катя Димитрова, управител на Интеримидж.

Вижте още:

Разследващата журналистка Богдана Лазарова търси отговора от икономисти, политици и бивши министриЗащо частните пенсионни фондове загубиха 1 млрд....