Маркетинг директорът на компанията Силвия Александрова споделя примери за успешни практики, които целят да подобрят живота на цялото общество.
Инициативата „Силата на доброто“ и стойностните примери, които „Изи Кредит“ реализира в подкрепа на отделни хора и цели общности, са във фокуса на третия епизод от новия сезон на едноименния подкаст. В него маркетинг директорът на компанията Силвия Александрова споделя повече за вдъхновението зад проекта. В разговора се засяга и темата за имиджовите предизвикателства пред небанковия финансов сектор и за начините, по които бизнесът подава ръка в момент на нужда.
„Повечето хора не знаят кой стои зад един бърз кредит. Не знаят как изглежда неговото лице, каква е неговата история и как тази помощ може да промени живота му. 77% от българите, които никога не са ползвали бърз кредит, нямат представа какво стои зад тази услуга. Затова създадохме „Силата на доброто“ – за да покажем, че зад всяка финансова помощ стои човек с мечта, нужда и надежда.“,споделя Силвия Александрова.
Вътрешните инициативи, насочени както към подкрепа и развитие на служителите, така и към активна социална отговорност, също са част от проекта “Силата на доброто”. В епизода се разглеждат примери за успешни практики и постижения на компанията, които имат за цел да подобрят живота на обществото като цяло.
“Финансовият сектор не е безличен. Той също има сърце – и когато го използваме правилно, можем да правим добро. С инициативата „Силата на доброто“ показваме, че зад всяко решение стоят хора – реални, с истински истории. Нашата цел е да променим отношението към небанковите финансови услуги, като изградим доверие чрез прозрачност, съпричастност и отговорност.”, допълва Силвия Александрова.
Новият сезон на подкаста „Силата на доброто“ стартира с енергията и професионализма на известната телевизионна водеща Петя Дикова. Поредицата има за цел да популяризира добри практики в управлението на личните финанси и да представя стойността на финансовите услуги през историите на реални хора и експерти.