Водещата пивоварна компания Карлсберг България избра United Partners за свой комуникационен партньор, с което затвърждава амбицията си да разшири комуникацията около своята дейност на местния пазар. Решението на Карлсберг идва след проведен конкурс сред най-големите агенции в страната.

„Щастливи сме, че в лицето на United Partners открихме опитен и изключително професионален партньор в сферата на комуникациите – агенция, която разбира нашите марки, както и основните ни ценности. Очакваме с нетърпение да работим заедно, и сме сигурни, че техният професионален фокус и доказан опит се вписват чудесно в стратегията ни за развитие.“ – коментира Теодор Несторов, Маркетинг Директор в компанията.

„Вярваме, че с наша помощ цялостното присъствие на Карлсберг в България ще бъде наистина забележимо. Напълно сме подготвени за това съвместно начинание, и се надяваме да намерим нови форми и начини да комуникираме посланията в сегашното предизвикателно за бизнеса и за обществото ни време“ – допълни Мария Гергова – Бенгтссон, основател и CEO на United Partners.

Карлсберг България е част от Карлсберг Груп – една от водещите пивоварни компании в света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. В компанията работят 42,000 души, а продуктите й се продават на 150 пазара по света.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...