1507802 От днес пътниците с камера на мобилните си телефони ще могат лесно да проверят, дали багажът им е с правилните размери. За тази нова услуга KLM Royal Dutch Airlines използва технология на добавена реалност (Augmented Reality).

Новата услуга на KLM използва прозрачен виртуален куфар, който дава индикации за позволените размери за ръчен багаж на борда. Технологията на добавена реалност (Augmented Reality) позволява виртуалната картина да бъде използвана интерактивно, като се съпоставя с реалността. Това улеснява пътниците да проверят от вкъщи, дали техният ръчен багаж отговаря на допустимите размери. Услугата е достъпна през мобилното приложение на KLM за потребителите на операционна система iOS.  

KLM е една от водещите компании в използването на технология на добавена реалност (Augmented Reality)

Кралските авиолинии са една от водещите компании в използването на интерактивната технология за предоставяне на клиентски услуги. В бъдеще KLM ще продължи да развива и подобрява услугата, за да предлага на потребителите си най-актуалната технология на AR (Augmented Reality).

Pieter Groeneveld, Старши вицепрезидент на дигиталния отдел на Air France-KLM:

“Чрез използването на потенциала на технологията на добавена реалност (Augmented Reality), KLM предприема нова стъпка в условията на доставяне на цифрови услуги. Услугата за проверка на ръчен багаж с технологията на AR позволява на пътниците да проследят дали техният багаж е с допустимите размери. С въвеждане на услугата, ние поставяме нуждите на нашите клиенти на първо място. И в бъдеще ще продължим да бъдем сред пионерите в иновациите, които са в интерес на нашите пътници.

 KLM с повече инициативи с AR технология (Augmented Reality)

Тази нова удобна услуга е предшествана от други успешни AR инициативи на KLM, като 360-градусовото изображение на самолета Dreamliner. „House 98“ е друго интерактивно  преживяване, достъпно за клиентите на KLM. То проследява историята на производителя на самолети Антъни Фоккър и може да се наблюдава от потребители на iOS11. 

Във видеото можете да видите как работи проверката на ръчен багаж с технологията на AR.
https://www.youtube.com/watch?v=LAvRIFN_hNc&feature=youtu.be

 Приложението на KLM е изтегляно милиони пъти

Приложението на KLM има повече от 100,000 активни потребители на ден, а не по-малко от 70% от тях го използват няколко пъти месечно. Функциите му служат за подобряване на цялостния комфорт преди, по време и след полет.

 Проверката на ръчен багаж с технологията AR е само една от услугите, които предлага приложението. Сред тях са и актуална полетна информация, резервация на полет, онлайн чекиране, сваляне на бордова карта или резервация на конкретни места. Приложението също така въведе и дигитална карта на повече от 24 летища, която помага на пътниците да се ориентират по-лесно при намиране на своя терминал например. С функцията “Milestones”, клиентите могат да използват приложението на KLM, да открият полезна информация и съвети, които са изготвени в съответствие с тяхната пътническа история. Ако например полет от Schiphol е отложен, пътниците могат да активират дигитален ваучер за закуска или меню. Друго удобство на приложението е възможността потребителят сам да направи промяна на резервацията на първия си полет.  

 

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...