Международният конкурс за рекламна ефективност Effie® търси работещите идеи за 2019 годинаТазгодишното издание е посветено на успешните кампании, които се познават от пръв поглед

Българското издание на международния конкурс за рекламна ефективност - „Effie България“ започва да приема заявки на проекти. Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“.  Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи. Заявки от комуникационни агенции и рекламодатели могат да се подават за участие до 22 октомври 2019 г. През 2019 година събитието се реализира съвместно със Saatchi & Saatchi София, част от комуникационна група Publicis Groupe България.

Наградите Effie се присъждат на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – нейната ефективност.

„Най-ефективните кампании са тези, които докосват потребителя и говорят на човешки език. Тези кампании се основават на една единствена идея, но работеща, която идва в резултат на дългосрочно проучване и стратегия. Имено тук се зароди и тазгодишното послание на конкурса - „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите Effie са доказателство, че едно успешно партньорство между агенция и рекламодател съумява да ангажира потребителя по завладяващ начин и да донесе измерими резултати за бизнеса.”, коментира Ненад Лозович, Председател на Управителния съвет на БАКА.

Effie България не е просто признание, а начин да се посочат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия и да се предизвикат техните конкуренти. Агенции и рекламодатели могат да подават заявки за участие с проекти в 5 различни категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“,  „Корпоративни комуникации“ и „Социална, Медийна, Политическа“.

Но какво точно иска да види журито, когато оценява една заявка и как видео представянето да помогне на заявката, а не да й пречи? 

Лектори с голям практически опит ще отговорят на тези и още въпроси, и ще дадат ценни съвети по време на традиционния семинар на тема „Как да подготвим успешна заявка за Effie“, който ще се проведе на 19 септември. Непосредствено след обучението, на 26 септември ще се проведе и специално събитие Effie Talks.

Освен вдъхновяващо съревнование на ефективни практики в рекламната и маркетингова индустрия, EFFIE е и създател на международната класация на най-ефективните компании и марки - The Effie Effectiveness Index. Индексът за ефективност Effie се следи от най-изявените маркетолози и рекламни специалисти по целия свят. Наградата се присъжда на 6 континента в близо 50 държави и навсякъде е възприемана като символ на успех.

Основни партньори на конкурса Effie България 2019 са bTV Media Group, Sanofi, A1 България и New Age Media.

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ:

  • 07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
  • 14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
  • 22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали

Всички заявки и материали трябва да бъдат изпратени до офиса на  Българската асоциация на комуникационните агенции на ул. Сан Стефано 14, вх.Б, ет.3, ап.10.

Effie България 2019 очаква своите нови носители.  

За повече информация, посетете www.effiebulgaria.org.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...