Най-добрите комуникационни проекти бяха наградени в BAPRA Bright Awards 2023

Наградите бяха предшествани от ПР форум с международно участие на тема Печелившата истина: нови възможности.

За тринадесети пореден път снощи Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди за ПР постижения BAPRA Bright Awards. Отличени от международното жури бяха агенции и компании в 17 конкурсни категории.

Темата на наградите беше „В светлината на истината“, с което асоциацията показва силата на честната и отговорна комуникация за постигането на отлични резултати в ПР.

Конкуренцията в някои от категориите беше изключително оспорвана, като в някои от тях имаше по повече от едно златно, сребърно или бронзово отличие, получили равен брой точки от журито. Кратки представяния на всички проекти са качени тук: https://bapra.bg/2022/kandidaturi/

За първи път от няколко години насам заедно с наградите се проведе и ПР форум на тема Печелившата истина: нови възможности. Той беше със сериозното участие на международно признати специалисти като Андрю Джонсън, старши съветник в Rud Pedersen Public Affairs, Зофия Бугажна-Касдепке, съосновател на SEG Newgate CEE и главния творчески директор на Ketchum, Инди Селвараджа и с лидери на мнение от страната ни като Мартин Милиев от Publicis Groupe и Константин Христов от Sensika. Дискусиите бяха модерирани от Сирма Пенкова, редактор в Капитал, Бойчо Попов, главен редактор в Investor.bg и Десислава Стоянова, водещ на „Преди обед“ по BTV и основател на „Бъди гласът, който се отличава“.

Най-добрите комуникационни проекти бяха наградени в BAPRA Bright Awards  2023

Партньори на наградите BAPRA Bright Award бяха Hyatt Regency Sofia, група Hypnotic, Career show (на категориите Кампания за работодателска марка и Вътрешни комуникации), БАКА, IAB България и БФБЛ. БАПРА е признателна на медийните партньори Мениджър, Business Global, b2b media, Твоят бизнес, Redlink, платформата Praktika и CMOISIDER.

***

Пълен списък на наградените

ПР агенция на годината

Бронз Interimage
Сребро M3 Communications Group, Inc.
Злато d:istinkt


Кампания на годината

Бронз: Агенция: d:istinkt
Кампания: Теленор става Yettel

Сребро: Агенция: PR Play
Campaign: Моето здраве е моя отговорност

Злато: Агенция: d:istinkt
Кампания: Стратегия за устойчиво развитие на Yettel


Изгряваща звезда

Бронз: Мариела Мечкова, Paragraph 42

Сребро:
- Лора Лазарова, MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria
- Дебора и Йоана, Interimage

Злато: Мирослава Мицова, MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria


Комуникации към крайни потребители

Бронз: Агенция: d:istinkt
Кампания: Теленор става Yettel

Сребро: Агенция: MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria Кампания: Заедно срещу рака на дебелото черво

Злато: Агенция: All Channels Communication Кампания: Purrcast by Nestle Purina Pro Plan


Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)

Бронз: Агенция: d:istinkt Кампания: Ефектът Lidl

Сребро: Агенция: d:istinkt
Кампания: Теленор става Yettel

Злато: Агенция: Interimage
Кампания: Schwarz IT: Образоваме. Овластяваме. Осмисляме.


Кризисни комуникации

Сребро: Агенция: All Channels Communication
Кампания: Кохонес - #НеБъдиРъб

Злато: Агенция: Paragraph 42
Кампания: MET България - Криза с газови доставки в България


Специално събитие или лансиране

Бронз: Агенция: All Channels Communication Кампания: Stereo Summer Fest
Агенция: M3 Communications Group, Inc.
Кампания: FedEx – Трофеят на УЕФА Шампионска лига в София

Сребро: Агенция: Action Global Communications Bulgaria
Кампания: Въвеждане в търговска експлоатация на газовия интерконектор Гърция-България
Агенция: Fragment Events
Кампания: Драконов череп : "Домът на дракона" лансираща кампания - HBO Max Bulgaria

Злато: Агенция: Propaganda Group
Кампания: Xiaomi 12T Series experiential media event


Инфлуенсър маркетинг кампания

Бронз: Агенция: MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria Кампания: Ти и Lidl

Сребро: Агенция: Broks Vision
Кампания: #TEAMGALAXY Zero Waste* influencer marketing

Злато: Агенция: All Channels Communication
Кампания: Колекция Българска


Кампания за корпоративна социална отговорност

Бронз: Агенция: M3 Communications Group, Inc.
Кампания: L’Oréal-UNESCO: „За жените в науката“ 2022

Сребро: Агенция: d:istinkt
Кампания: TELUS International Bulgaria: Days of Giving
Агенция: Interimage
Кампания: Чешми за бъдеще: 30 години Девин - Доверие във всяка капка
Агенция: PR Play
Кампания: Моето здраве е моя отговорност

Злато: Агенция: Paragraph 42
Кампания: ИКЕА - Ден на розовата фланелка


Кампания за работодателска марка

Сребро: Агенция: Interimage
Кампания: Schwarz IT: #UpgradeToGreatness

Злато: Агенция: d:istinkt Кампания: Моделът d:istinkt
Агенция: PR d:istinkt, creative: proof.
Кампания: TELUS International Bulagria- Твоята първа работа има значение


Комуникации в публичния сектор

Бронз: Агенция: Paragraph 42
Кампания: BG4UА: “Ново Начало”

Агенция: Paragraph 42/proof.
Кампания: „Невидими животни“: Свидетелят

Сребро: Агенция: M3 Communications Group
Кампания: „Европа в моя регион“ – информационна кампания на Европейската комисия

Злато: Агенция: MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria Кампания: Заедно срещу рака на дебелото черво


Вътрешни комуникации

Бронз: Агенция: Paragraph 42
Кампания: DSK Bank: The Green Carpet Ceremony

Сребро: Агенция: AMI Communications
Кампания: Продължаваме напред с висок дух - Аурубис България

Злато: Агенция: M3 Communications Group, Inc.
Кампания: Pernod Ricard – RESPONSIB’ALL DAY 2022 in Bulgaria


Дигитален ПР

Бронз: Агенция: Paragraph 42
Кампания: ИКЕА - Ден на розовата фланелка

Сребро: Агенция: HubAhead
Кампания: Muzeiko STEAM Quest Days

Злато: Агенция: PR d:istinkt, creative: proof.
Кампания: TELUS International Bulagria- Твоята първа работа има значение


Награда за ПР иновации

Бронз: Агенция: HubAhead
Кампания: Muzeiko STEAM Quest Days

Сребро: Агенция: M3 Communications Group, Inc.
Кампания: World Communication Forum Association – Global Speaker Bureau

Злато: Агенция: PR d:istinkt, creative: proof.
Кампания: TELUS International Bulagria- Твоята първа работа има значение
Агенция: Interimage
Кампания: Чешми за бъдеще: 30 години Девин - Доверие във всяка капка

ESG комуникационна кампания или проект

Бронз: За екипа на: DSK Mastercard
Кампания: Дивите животни са заложени на карта 2022

Сребро: За екипа на: А1 Bulgaria
Кампания: Тази Коледа закръгляме в полза на доброто

Злато: За екипа на: bTV Media Group
Кампания: Добрият Пример | Да изчистим България заедно


Комуникационна кампания за образование и професионално развитие

Бронз: За екипа на: Кауфланд България
Кампания: С мисъл към бъдещите поколения

Сребро: Агенция: Interimage
Кампания: Влез в зеления кръг с Екоучилища

Злато: Агенция: M3 Communications Group, Inc.
Кампания: L’Oréal-UNESCO: „За жените в науката“ 2022


Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики

Бронз: Агенция: All Channels Communication Кампания: Кохонес - #НеБъдиРъб

Сребро: Агенция: AMI Communications
Кампания: Плащай дигитално в градския транспорт

Злато: Агенция: Paragraph 42/proof.
Кампания: „Невидими животни“: Свидетелят

%MCEPASTEBIN%

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...