1495105В България испанската луксозна марка отпразнува за пета поредна година Beauty Lovers Day в едни от най-добрите СПА центрове и салони за красота
Вече 10 години Natura Bissé утвърждава в България позицията си на един от лидерите в луксозната козметика и грижа за кожата. За пета поредна година, и през 2018-та компанията вдъхнови ценителите на красотата със своето присъствие като отбеляза световния Beauty Lovers Day с много рози, усмивки и приятни емоции.

Екипът на Natura Bissé България в края на април посети едни от най-известните салони за красота в страната, които приветстваха своите специални гости за празника с изискана украса от рози и вино. Beauty Lovers Day отправи своя специален жест на благодарност към всички лоялни клиенти, партньори и приятели на Natura Bissé за тяхното доверие и обич в пет български града. Сред избраните локации бяха салон „Visage“ в град Добрич, козметично студио "Онина" в гр.Сливен, салон „Melissima” във Варна, салон „Комплименти“ в Бургас, „Гранд Хотел“ Поморие, салон „Life” в Пловдив, салон „Timeless”, салон „Anelie” и салон „Елинор“ в София. Част от изненадите на луксозната испанска марка беше специален цифров филтър с листа от рози за украса на снимки и видеоклипове, заснети по случай международния тържествен ден.

А в Лондон, отличената с множество награди в грижа за кожата луксозна испанска марка празнува откриването на нова локация в „The Savoy Hotel“ в Лондон със специално меню, съдържащо препоръчани продукти и терапии за лечение.

Разположен в сърцето на Уест Енд в Лондон, „The Savoy Hotel“ е новата локация, на която последователите на Natura Bissé могат да се насладят на Beauty & Fitness ритуали. Интериорният дизайн на помещенията за терапии наскоро бе обновен от Robert Angell Design International. Помещението е съвкупност от продукти и ритуали за здраве, релаксация и регенерация с 10-метров плувен басейн, разположен в сърцето на хотела. Това ново пространство е съобразено с ценностите на марката Natura Bissé, които не правят компромис с висококачественото преживяване и луксозната грижа за кожата.

СПА менюто на Natura Bissé е вдъхновено от стремежа към възвръщане на сетивността и специално подбрани ритуали за регенерация, за да се възстановят равновесието и хармонията във всяка клетка от кожата. То включва палитри от различи серии, предназначени към различни видове кожа с четири специално приспособени продукти за лице: Diamond Life Infusion – осигурява подмладяващо действие чрез регулиране на четирите основни биомаркера на кожата; Diamond Energy гарантира антиейдж, антистресово и антиоксидантно лечение за блестяща кожа; Diamond Rose Body, включващо диамантен прах и розово масло от Дамаск, регенерира цялото тяло; Carboxi Express използва въглероден диоксид (СО2), за да се бори със симптомите на стареене на кожата, създавайки освежаващ ефект, който води до видимо съживена кожа.

Всяко лечение може да се комбинира с терапията „The Mindful Touch“. Този ритуал съчетава майсторски виртуалната реалност, съзнанието, силата на докосването и най-съвременната грижа за кожата. Той регенерира тялото и спомага за преживяването на цялостната философия на луксозната испанска марка. Крайният ефект е комбинация от спокойствие и енергия, която ясно се отразява върху кожата, правейки я да изглежда необикновено възстановена и сияеща.

Natura Bissé въплъщава сложна елегантност и женствена интуиция. Освен предоставянето на великолепно обслужване, мисията на компанията е да използва своето вътрешно интуитивно творчество, за да развие ефективни продукти за грижа за кожата и красота чрез използване на иновативни технологии и висококачествени съставки. Благодарение на опита на своите квалифицирани естети и козметици Natura Bissé поддържа философията, че всеки има уникална кожа със свой собствен глас. Тези гласове са пътеводната сила на козметичната компания, която свързва технологията с най-деликатното човешко докосване, за да се адаптира към различните нужди на своите последователи.

Natura Bissé е призната за лидер в грижата за кожата от Forbes Travel Guide’s. В допълнение, Natura Bissé е единствената марка в света, която е обучена по строги стандарти, отразяващи страстта й да предлага най-доброто обслужване. С дъщерните си дружества в Испания, Съединените щати, Мексико, Великобритания и Дубай и присъствие в 35 страни Natura Bissé е марка, постигнала признат международен успех, който я е поставил в най-престижните търговски и СПА центрове в света, много от които също са отличени от Forbes Travel Guide’s.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...