Ogilvy Group Bulgaria с международно отличие за аудио-визуалната изложба „Картини за слушане“Престижната награда от Киевски рекламен фестивал (KIAF) е единственото отличие за българска агенция тази година

Ogilvy Group Bulgaria е единствената агенция у нас, отличена с две награди на Киевския международен рекламен фестивал (KIAF) тази година. Събитието се организира от All-Ukrainian Advertising Coalition – пълноправен член на Европейската Асоциация на Комуникационните Агенции (EACA) и ежегодно събира над 140 компании от различни държави, които се състезават с креативните си постижения в 12 основни категории.

Жури от водещи международни експерти отличи Ogilvy Group Bulgaria с две награди в категория DESIGN & BRANDING и подкатегория BRAND ENVIRONMENT & EXPERIENCE DESIGN за креативната идея, която представя първия български аудиосериал, написан от Богдан Русев - „P.S. Някой трябва да плати“. За официалната премиера, в партньорство с платформата за аудио и онлайн книги „Storytel“, екипът на агенцията създава аудио-визуалната изложба „Картини за слушане“. В нея са включени илюстрации на основните епизоди от сериала, които посетителите могат не само да видят, но и да чуят. Картините, изработени от кабел, с техниката ONE-LINE-ONLY, завършват със слушалки, чрез които зрителят може да се потопи в аудио съдържанието на конкретен епизод.

Бронзовите отличия са връчени на Ogilvy Group Bulgaria в категория с традиционно силна конкуренция, в която тази година не е присъдена първа награда.

Аудио-визуалната изложба „Картини за слушане“ вижте тук:

Storytel Картини за слушане – „Мачете спаринг

https://youtu.be/iA1bxgQTSTI

Storytel Картини за слушане – „Мистър Грийн

https://youtu.be/vnHfeFcepd8

Ogilvy Group Bulgaria с международно отличие за аудио-визуалната изложба „Картини за слушане“

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...