1384809Следващите 3 дни – до 9 юли, неделя (включително), са финалните за деветото издание на класацията, в рамките на които потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  Общо 117 марки в 39 категории се борят за първо, второ и трето място във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се състезават за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в деветото издание на конкурса са взели участие близо 23 хиляди потребители.

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Подбрани са 39 категории, а именно: Високоалкохолни напитки; Вино и винарски изби; Безалкохолни напитки; БУТИЛИРАНИ води; Кафе И ТОПЛИ НАПИТКИ; ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ; Захарни изделия; ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ - БИСКВИТИ И ВАФЛИ; Месни продукти; Млечни продукти; Майонези, ЛЮТЕНИЦИ и сосове; БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ; Козметика; БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА; Дермо и медицинска козметика; БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА; БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ; Автомобили; БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА; Заведения; УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ; Радио; ТЕЛЕВИЗИЯ; ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ; Застрахователни компании и брокери; БългарскА маркА; БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ; Фармацевтични продукти – КЛАСИЧЕСКИ; ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ; ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ; ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ; Търговски центрове; Търговски вериги; Електронна търговия; IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ; ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ; Иновативни марки; ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ и ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Церемонията по награждаването ще се състои на 12 юли, от 18:00 часа в хотел Хилтън София, зала Мусала 2. 

Вижте още:

● Централните банки коригират политиките си въз основа на икономически показатели, а не по фиксиран график, което поддържа висока волатилност на...