Тази година наградите бяха посветени на благодарността към екипите
Снощи на приятна церемония Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди BAPRA Bright Awards на най- успешните агенции и проекти в България. Тази година те бяха под надслов „Благодарение на хората“ и бяха обърнати изцяло към екипите, които стоят зад добрите кампании в България.
„Във възторга към социалните медии, към всички начини за комуникация от дистанция, трябва да помним, че зад всяко чудо, зад всяка велика кампания стоят хора със своите емоции, притеснения, гордост и его. Точно затова с наградите тази година искаме да кажем едно огромно „благодаря“ на всички вас, хората от агенциите и компании, които всеки ден или по няколко пъти на ден правите чудеса.“ – сподели тазгодишният председател на БАПРА Александър Христов по време на церемонията.
Тази година наградите бяха журирани от 29 международни PR и комуникационни експерти, представители на престижни световно признати организации. Председателят на международното жури, Пол Холмс - основател и председател на PRovoke Media, отправи специално послание към участниците в BAPRA Bright Awards 2022.
В тазгодишното издание на BAPRA Bright Awards кандидатстваха проекти в 14 категории. Конкуренцията в някои от тях беше висока, като в някои категории имаше по няколко победители, получили равен брой точки от журито. Кратки представяния на всички проекти са качени тук: https://bapra.bg/2022/kandidaturi/
Международното жури присъди приза „Агенция на годината“ на Дистинкт груп АД. Второ място получи United partners, а трето - All Channels Communication Group. В другата специална категория на BAPRA Bright Awards 2022, „Кампания на годината“ на първо място бяха отличени две агенции: proof. за кампанията „Избери да гласуваш“ и PR Play за „Заедно за повече здраве“.
На второ място беше отличена кампанията на proof. “бъди себе си”, proof., а на трето - “красивото за нас е ужасяващо за тях”, отново на агенция proof. Всички победители може да намерите тук: https://bapra.bg/2022/
Пълен списък на наградените:
1. Комуникации към крайни потребители
Първо място: избери да гласуваш, proof.
Второ място: Опашката на Крадецът, All channels Communication Group
Трето място: ИКЕА Арт Ивент – Дронове в Националния природонаучен музей, Параграф 42
Трето място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД
2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)
Първо място: I AM AMAZING, All channels Communication Group Второ място: избери да гласуваш, proof.
Трето място: Благодарим ти, че пестиш!, Параграф 42
3. Специално събитие или лансиране
Първо място: "Боса разходка" - част от кампания "Вземи краката си в ръце активно", Интеримидж ЕООД
Второ място: L'Oreal – Да отпразнуваме жените в науката, M3 Communications Group, Inc.
Трето място: Виртуалният бар на Jameson за деня на св. Патрик, All channels Communication Group
4. Кампания за корпоративна социална отговорност
Първо място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД
Второ място: Информационна кампания в подкрепа на донорството и трансплантациите „Да дариш живот“, ПИАР Плей ООД
Трето място: Рециклирането има смисъл, Дистинкт Груп АД
5. Комуникации в публичния сектор
Първо място: България без дим: The NO NO Dance, Параграф 42 Първо място: красивото за нас е ужасяващо за тях, proof.
Второ място: ИКЕА: кампания против насилието в училище „В час с проблемите Параграф 42
Трето място: Clean Air Fund Хакатон: Подобряване на качеството на въздуха в България, United Partners
Трето място: БЧК – „Направи го за тези, които обичаш“, M3 Communications Group, Inc.
6. Инфлуенсър маркетинг кампания
Първо място: бъди себе си, proof.
Второ място: Dеxcom Warriors България контрол над диабета, Интеримидж Второ място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД Трето място: Activia – Breakfast Series, M3 Communications Group, Inc. Трето място: Нашите пица тайни в TikTok, Параграф 42
7. Кампания за работодателска марка
Първо място: Melexis Employer Branding Strategy, United Partners
Второ място: Българска академия на науките – Вдъхновяващата страна на науката, M3 Communications Group, Inc.
Второ място: Do you speak Paysafe? – дигитална кампания за подбор на кадри в отдел Обслужване на клиенти, United Partners
Второ място: Paysafe: Code me this, Code me that., United Partners Трето място: бъди себе си, proof.
8. Вътрешни комуникации
Първо място: Ние сме Lidl, ОТ-ДО Консулт
10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел
Първо място: Класиката e модерна, Софийска национална опера и балет Второ място: най-важните разговори трябва да са безплатни, А1 България
Трето място: Стани богат – 20 години в България. Празнуваме знанието!, bTV Media Group
11. Политическа кампания
Първо място: Българи в САЩ – Имаш право на България, Параграф 42
12. Награда за ПР иновации
Първо място: PR Brand Acceleration - измерване на PR резултати, MSL Publicis Groupe Bulgaria
Първо място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД
Второ място: ИКЕА: кампания против насилието в училище „В час с проблемите“, Параграф 42
Трето място: 5G е за всички, Дистинкт Груп АД
13. Кампания на година
Първо място: избери да гласуваш, proof.
Първо място: "Заедно за повече здраве", PR Play
Второ място: бъди себе си, proof.
Трето място: красивото за нас е ужасяващо за тях, proof.
14. Агенция на годината
Първо място: Дистинкт Груп АД
Второ място: United partners
Трето място: All Channels Communication Group