Поръчваме храни, напитки и продукти от първа необходимост с ултра бърза доставка до 30 минути

Първият център „Glovo Express” предлага на потребителите  в София избор от 1000 стоки.

Glovo, платформата, която осигурява достъп до разнообразни продукти и ястия чрез доставка, обяви старта на първия си собствен магазин „Glovo Express”. Ултра бързата услуга ще доставя разнообразни хранителни и нехранителни стоки от първа необходимост в рамките на 30 минути в София.

Достъпвайки „Glovo Express” в приложението, потребителите могат да избират от 1000 артикула в 17 продуктови категории, от 09:00 до 23:00 ч. в делнични дни и с разширено работно време през уикенда, като доставките ще обслужват по-голямата част от територията на града.

Това е първата подобна услуга за експресни доставки на стоки в България. „Glovo Express” е търговско пространство, предназначено за онлайн пазаруване на близко разстояние, което предлага богат асортимент от хранителни и нехранителни продукти, достъпни чрез приложението.

Наличните продукти се изпращат от новия магазин на Glovo, където всяка поръчка се обработва в рамките на от 2 до 4 минути. Клиентите на приложението могат да поръчат плодове, зеленчуци, месо, яйца, млечни продукти, спиртни напитки, печива, морски дарове, козметика, бебешки стоки, артикули за домашни любимци, стоки от първа необходимост и много други продукти, които ще бъдат доставени за по-малко от 30 минути.

По повод стартирането на първия “Glovo Express” в България, потребителите на приложението ще могат да се възползват от безплатна доставка до края на юли.

Логистичният център е разположен на площ от 600 кв. м., а плановете на компанията предвиждат броят на предлаганите артикули да достигне 4500 до края на годината.

Тенденцията за ултра бърза доставка на всякакъв тип продукти набира все по-голяма популярност по света. Със старта на „Glovo Express” в България, потребителите на приложението в София имат възможността да поръчат стоки от първа необходимост само с няколко кликвания.

“Отварянето на първия “Glovo Express” на българския пазар и преминаването към ново, по-високо ниво на свръхбърза доставка, е ключов момент както за нас, така и за нашите потребители. Благодарение на добрата работа в новия ни микро логистичен център, екипът ни ще подготви поръчката на клиента само за няколко минути и ще я достави до вратата му за по-малко от 30 минути. Непрекъснато работим върху подобряване на асортимента си, като се вслушваме в нуждите на нашите клиенти“, споделя Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo за България.

Към момента Glovo управлява успешно над 100 логистични центрове в 15 страни, в които компанията оперира, а броят и разнообразието на предлаганите артикули постоянно нарастват. Подобни центрове вече обслужват успешно ултра бърза услуга за доставки в съседни държави като Сърбия и Румъния.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...