Продължава кампанията за набиране на дарения за довършването на най-големия храм в страната за последните 30 години

На големия Господски празник Вход Господен в Йерусалим, който се нарича още Цветница или Връбница, храмът в столичния район Люлин не успя да побере всички вярващи. Опашки от миряни се изви пред дверите му, а много от тях нямаха възможността да присъстват на богослужението и да отнесат осветените върбови клонки в домовете си за здраве и предпазване от болести и зло.

За това, във Велики вторник на Страстната седмица, ден за смирение и поучение, Сдружението за национален и духовен възход „Св. Патриарх Евтимий Търновски“ призовава всички жители на района и на столицата да продължават да даряват за довършването на православния храм на името на най-големия книжовник и отдаден духовник на Второто българско царство- патриарх Евтимий.

До момента са осъществени изкопни дейности, излети са основите, изграден е подземният етаж и първата плоча. Купени са и десет камбани.

За два месеца в дарителската сметка са събрани 36 000 лв. от необходимите 700 000 лв. за завършване на градежа. В България няма друг храм, кръстен на Св. Патриарх Евтимий, а всичко, което е извършено е надежда, че значими неща могат да ни обединяват.

Всички могат да станат съпричастни към проекта и да дарят на: Банкова сметка за дарения: IBAN BG34STSA93000029634724 Титуляр: Църква Св. Патриарх Евтимий Търновски

Инициативата за изграждането на най-големия храм в страната за последните 30 години е подкрепена от Българската православна църква, от Столичната община и от район "Люлин", а проектът е дарение от архитект Атанас Вангелов.

“Спаси, Господи, Твоите люде и благослови достоянието Си, като даруваш на православния български народ победи над враговете, и запазваш с кръста Си Твоя народ. Амин.”

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...