Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Sofia взе златна статуетка в категория „Филм“ на международния творчески фестивал Golden DrumSaatchi & Saatchi Sofia, част от Publicis Groupe България, взе златна статуетка в една от най-престижните категории на международния творчески фестивал Golden Drum – „Филм“, с видеото за Audi България „Стопаджия“. Това е първата златна награда за българска агенция в категория „Филм“, а Saatchi & Saatchi Sofia стана едва втората агенция от България, спечелила злато в 26-годишната история на фестивала.

"Изключително горди сме от това постижение, което ще донесе позитиви за цялата творческа индустрия в България. Златната статуетка е признание за цялостната работа на екипа на Saatchi & Saatchi Sofia, за отдадеността и страстта, с която осъществява смелите си идеи, както и за чудесното партньорство с екипа на Audi България, който ни подкрепя във всяко едно отношение" – споделя Николай Караджов, управляващ директор на Saatchi & Saatchi Sofia.

Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Sofia взе златна статуетка в категория „Филм“ на международния творчески фестивал Golden Drum

Петър Кесерджиев, главен творчески директор, и Радомир Иванов, творчески диретор в Saatchi & Saatchi Sofia Петър Кесерджиев, главен творчески директор, и Радомир Иванов, творчески диретор в Saatchi & Saatchi Sofia "Поздравяваме екипа на Saatchi & Saatchi Sofia за престижната международна награда от Golden Drum. Това историческо постижение ясно олицетворява творческия потенциал и възможности на българската рекламна индустрия, съизмерима вече с най-добрите на глобалния пазар“- казва Маркус Татцер, управител на Порше БГ.

„Ауди България печели трета поредна награда от престижния творчески фестивал, като това е втората златна статуетка. Изключително много се гордеем с наградата за видеото „Стопаджия“ в оспорваната категория „Филм“. Тя е потвърждение, че съчетанието: дългогодишна екипна работа с творческа агенция, вдъхновяваща марка и смело и креативно решение са печеливши" – допълва Лъчезар Георгиев, бранд мениджър на марката Audi.

Двадесет и шестият международен творчески фестивал Golden Drum се проведе в Порторож, Словения, на 17-18 октомври 2019 г. под мотото “Creativity 4 Change”, събирайки световни професионалисти в областта на комуникациите и рекламата. Общо бяха подадени 1150 заявки, от които 883 за официалния конкурс. 267 творчески предложения бяха регистрирани за младежкото състезание „The Young Drummers Competition“. 204 заявления получиха номинация в категориите „WHAT” и „WHY”.

Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Sofia взе златна статуетка в категория „Филм“ на международния творчески фестивал Golden Drum

Сцена с всички победители Сцена с всички победители Победителите бяха наградени по време на официалната церемония в петък, 18 октомври 2019 г. Общо, творческите агенции в Publicis Groupe за региона на Централна и Източна Европа - Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Digitas и Kindred, грабнаха 12 златни и 19 сребърни статуетки, 1 Гранд При, и 1 награда за „Най-добро шоу“.

Всички победители може да видите на: https://goldendrum.com/showcase. Клипът "Стопаджия", създаден и реализиран от Saatchi & Saatchi Sofia за Audi България, спечели бронзова награда в категорията „Филм“ на фестивала Ad Black Sea през месец септември в Грузия. Това беше най-високата награда в категорията, тъй като не бяха връчени златна и сребърна.

В своята история, екипът на Saatchi & Saatchi Sofia е получавал 3 сребърни награди от международния творчески фестивал Golden Drum – през 2013, 2017 и 2018 година.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...