С TheBalkanHub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на БалканитеСедем балкански агенции си подават ръка в услуга на бизнеси с регионален обхват

На елегантно събитие на 8-ми октомври в София, в присъствието на мениджъри на водещи компании, както и на представители на ключовите бизнес медии у нас, Интерпартнерс Груп постави началото на обединение от балкански комуникационни агенции под бранда The Balkan Hub и с мотото United Marketers of the Balkans. 

Обединението включва освен инициатора Интерпартнерс още  агенциите WhiteAd (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications  (Сърбия), New Moment AlbaniaNew Moment Skopje (Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска). Всяка от тези предприемачески компании има свой изразен профил в областта на маркетинг комуникациите, солидно портфолио от местни и международни клиенти и амбиции да се включи активно в интеграционния бизнес процес в региона. / добавено

След 27 години възходящо развитие на пазара у нас и успешни проекти в съседни страни Интерпартнерсотчита, че е настъпил благоприятният момент за партньорства с регионален фокус. Стъпката се предприема на фона на вдъхновяващия пример на български фирми (някои от които клиенти на Групата), които осъществяват експанзия на предизвикателния регионален пазар. 

Във връзка с учредяването на балканската верига Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс Груп, сподели: „The Balkan Hub е първата по рода си структура с ясен фокус  върху Балканите и задълбочена експертиза в региона, обслужваща бизнеси с единен координационен център – а именно, пазара на произход, и работеща като един екип на 7 пазара – гъвкаво, лесно, ориентирано към измерими резултати в името на нашите клиенти.“

С новата си инициатива Интерпартнерс Груп става единствената българска комуникационна група, която покрива Балканския регион със собствена партньорска мрежа.

С TheBalkanHub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...