Седмица на любовното кино в Delta Planet MallСпечелете покана за ексклузивни прожекции на избрани заглавия в Cinema City

В месеца на любовта Delta Planet Mall кани всички свои посетители на кино. В периода между 1 и 16 февруари при покупка на стойност над 50 лева всеки от тях ще има възможността да спечели двойна покана за Седмицата на любовното кино. Победителите ще се насладят на избрани филми в единственото във Варна и най-голямо извън София кино Cinema City. Мултиплексът е и първият 4DX на българското Черноморие.

Първата ексклузивна прожекция ще бъде номинираната за наградите „Оскар“ продукция – „Малки жени“. Посетителите, спечелили покани за нея, ще ѝ се насладят в Деня на влюбените – 14 февруари, от 19 часа. Седмицата на любовното кино ще продължи до 20 февруари, като всеки ден в периода, отново със същия начален час ще се прожектира ново заглавие. Сред избраните филмови ленти са „Един дъждовен ден в Ню Йорк“, българските филми „18% Сиво“ и „Завръщане“ и екшън комедията „Лоши момчета завинаги“. Цялата програма на ексклузивните прожекции е достъпна на www.deltaplanet.bg.

На 14, 15 и 16 февруари посетителите на Delta Planet Mall ще имат възможността да отправят поздрав към свой любим човек в отвореното студио на предаването “Любими песни за любими хора“ в търговския център. Любимият водещ Наско от БГ Радио ще раздаде десетки награди. През същия период от време, както всички влюбени двойки, така и останалите желаещи ще могат да си направят и снимки в специално обособен фото кът, който ще бъде тематично украсен за Свети Валентин.

За първи път във Варна се разиграва и Паркинг Бинго. Всеки уикенд пет правилно паркирани автомобила на паркинга на мола ще спечелят награди – ваучери за пазаруване в избрани магазини на територията на търговския център.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...