Стартира финалният етап на класацията „любимите марки”От 1 юли до 7 юли, включително потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Общо 108 марки в 36 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се борят за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в 11-тото издание на конкурса са взели участие над 25 000 потребители. 

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват в поне половината от категориите, след което потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат! 

Подбрани са 36 категории, а именно: 

  1. 1.ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. 
  2. 2.ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ.
  3. 3.БУТИЛИРАНАА.
  4. 4.КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.
  5. 5.ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.
  6. 6.ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.
  7. 7.МЕСНИ ПРОДУКТИ.
  8. 8.МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.
  9. 9.МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.
  10. 10.БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.
  11. 11.БИО И НАТУРАЛНАКОЗМЕТИКА.
  12. 12.ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.
  13. 13.БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.
  14. 14.БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.
  15. 15.АВТОМОБИЛИ.
  16. 16.ЗАВЕДЕНИЯ.
  17. 17.УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.
  18. 18.РАДИО.
  19. 19.ТЕЛЕВИЗИЯ.
  20. 20.ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.
  21. 21.БЪЛГАРСКА МАРКА.
  22. 22.БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.
  23. 23.ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ
  24. 24.ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.
  25. 25.ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ.
  26. 26.ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ.
  27. 27.ФИНТЕХ КОМПАНИИ.
  28. 28.ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.
  29. 29.ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.
  30. 30.ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.
  31. 31.ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.
  32. 32.ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.
  33. 33.ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.
  34. 34.ИНОВАТИВНИ МАРКИ.
  35. 35.СОБСТВЕНИ МАРКИ.
  36. 36.СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.

Тази година за първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях. 

BRANDTALKS: Мисия „Любима марка” – First Branding Conference

Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим. Билети и повече информация за събитието могат да се закупят на www.brandtalks.eu.

КонференциятаBRANDTALKS: Мисия „Любима марка” ще се състои на 11.07.2019 г. в Рейнбоу плаза, а същата вечер и награждаването на финалистите в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”и „БРАНД мениджър на годината”.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...