PR агенция Параграф 42, част от групата на The Smarts, ще работи по развитието на CSR политиките на OLX и отношенията с инфлуенсъри

Независимата рекламна агенция The Smarts поема дигиталните комуникации на най-големия сайт за безплатни обяви в България ОLX. Решението бе взето след проведен в края на миналата година конкурс. Освен на креативните решения на The Smarts ОLX ще разчита и на PR експертизата на Параграф 42 – PR агенцията в портфолиото на групата. На тях е възложена работата по развитие на CSR инициативите на компанията, разработването на съдържание и поддържането на отношения с инфлуенсъри.

„Нашият стремеж е не просто да сме най-големият сайт за безплатни обяви, а да сме най-желаното място за покупка и продажба на стоки от всички потребителски категории. Това изисква усилена работа с отличен комуникационен партньор, който вижда отвъд рамките на стандартните решения в рекламата. The Smarts и Параграф 42 ни спечелиха с аналитичен поглед върху бизнеса ни, смели и креативни идеи", коментира Емил Илиев, “Маркетинг мениджър” в ОLX.

„В този конкурс вложихме много хъс и енергия, за да демонстрираме синергията между агенциите, която ни отличава. Усилията ни ще са насочени към това да допринесем за бизнес резултатите и позиционирането на OLX като лидер в online търговията с цялата сила на стратегическото мислене и креативните решения“, каза Радослав Бимбалов, управляващ директор на
The Smarts.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...