1472913Агенцията бе наградена и със сертификат за отличие в категория „THOUGHT LEADERSHIP IN PR“ за проекта Hack The Fake News 

United Partners отново затвърди позицията си на водеща агенция за интегрирани маркетингови комуникации в Централна и Източна Европа, нареждайки се сред финалистите за агенция на годината в Източна Европана тазгодишния конкурс SABRE Awards и в топ 60 на агенциите в регионEMEA (Europe, Middle East and Africa).

Освен в тази категория, United Partnersсъвместно с Мтел, чието комуникационно обслужване поеха от юли 2017г., са сред финалистите в категория „Public Education“ с проекта Mtel Media Masters. Вече 7 години подред Mtel Media Masters отличава най-добрите журналистически разработки, показващи как технологиите, иновациите и научните открития влияят върху живота ни и го променят. 

Признание агенцията получи и със сертификат за отличиев категорията „THOUGHT LEADERSHIP IN PR“ за първа фаза от проекта Hack The Fake News, чиято цел е откриване на решения за борба с „фалшивите новини“ базирани на последните технологии в областта на анализа на текстови данни - изкуствен интелект и машинно самообучение. Първата фаза от проекта се проведе на локално ниво, а втората която предстои тази година ще се проведе на глобално ниво.

“За нас тези отличия са важни, защото ни дават отговор на въпроса дали се движим в правилната посока. Живеем в динамичен свят, променяме се всеки ден, търсим и предлагаме нови услуги и решения. Награди катоSABRE  са ветропоказател на комуникационния бизнес и нареждайки се сред най-добрите в Европа е знак, че сме в крак със световните тенденции като качество на работа и предлагани комуникационни стратегии и кампании.“ сподели Mария Гергова-Бенгтссон, основател и управляващ директор в United Partners

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...