United Partners и Европейският съюз стартират иновативен комуникационен проект "Cohesion Story Quest"

United Partners, водеща PR агенция, обявява началото на "Cohesion Story Quest" - информационна кампания в партньорство с Европейския съюз (ЕС) . Този проект цели да подобри комуникацията на Кохезионна политика на ЕС, като използва нестандартни и иновативни методи и канали за комуникация, които включват работа с нано, микро и макро инфлуенсъри, създаване и разпространение на автентично съдържание в дигитална среда.

Проектът ще стартира в България, която е исторически в топ 10 на бенефициентите на финансиране от Кохезионната политика. След това "Cohesion Story Quest" ще продължи в Полша, Нидерландия и Португалия. В основата на създаваното съдържание ще бъдат разнообразните перспективи на получателите на финансиране, въздействието на политиката в намаляването на различията, повишаването на заетостта и икономическата модернизация.


"Cohesion Tribe", група от избрани инфлуенсъри, ще посетят 12 реализирани проекта в 4 страни от Европейския съюз, ще разговарят с участниците в тези проекти, ще представят местната автентична ангажираност, ще представят от тяхна гледна точка както бенефициентите на Кохезионния фонд на ЕС, така и реализацията и резултатите от тези проекти. Създаването на тези истории ще се случи в 10 последователни дни, в четирите избрани европейски страни, като екипът от инфлуенсъри ще създава съдържание в реално време, споделяйки истории за живота на хора, усетили позитивна промяна в резултат на разнообразни проекти финансирани по кохезионната програма на ЕС. Съдържанието ще бъде под формата на видео на живо, снимки, инстаграм постове, интервюта, тик-ток постове и други.

United Partners и Европейският съюз стартират иновативен комуникационен проект "Cohesion Story Quest"

С използването на геймификация тези разнообразни истории ще бъдат публикувани в иновативна "Quest Virtual Newsroom" и в социалните канали на "Cohesion Tribe" - с цел повече хора да разберат за позитивната роля Кохезионната политика на ЕС и то не със съдържание създадено от структурите на ЕС, а от хората, които реално са бенефициентите на тази програма. Тази колаборация между United Partners и Европейския съюз цели да покаже по различен начин проектите на Кохезионния фонд, като представи четири различни страни, които се намират и в различен етап от тяхното социално и икономическо развитие, но имат общата посока развитие на държавите-членки, а именно стремежа към позитивна промяна, скъсяване на границите и по-добър живот на гражданите в страните членки. "Cohesion Story Quest" е съвременна, креативна и различна кампания, в която публиката ще пътува виртуално и ще види проекти за позитивна промяна през погледа на 12 инфлуенсъра от 4 страни.

Проектът може да се проследи в социалните мрежи:

Instagram: https://www.instagram.com/cohesionstoryquest/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555169056698

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...