United Partners представя новата услуга – „международен UP навигатор“.

Агенцията предлага интегрирани маркетингови решения с ПР фокус за компании, които се насочват към чуждестранни за тях пазари.

United Partners, водеща европейска консултантска агенция с 27-годишна история в областта на връзките с обществеността и маркетинговите комуникации, представя своя нова услуга – „международен UP навигатор“. Създадена от опитния стратегически екип на агенцията, тази специализирана услуга помага на компаниите да навлязат и да се позиционират много по-бързо в чуждестранна бизнес среда, като се съобразяват с културните и регулационните особености на съответния пазар.

Глобалният свят, в който живеем днес предоставя безгранични възможности за растеж и успех на българските компании, които по принцип са по-гъвкави и по-иновативни. Новата услуга на United Partners помага за създаване на корпоративна и бранд репутация - необходима основа за изграждане на успешен бизнес на компаниите навлизащи на нови пазари.
„Международният UP навигатор води нашите клиенти в правилната посока по най-оптималния маршрут, разчитайки на над 65 топ агенции от партньорската мрежа United Partners Network в над 60 стратегически пазара“, споделя Мария Гергова- Бенгтссон, основател и главен изпълнителен директор на United Partners. „Ние успяхме да синтезираме нашия дългогодишен опит в услуга, която до момента е без аналог в България.“

Ключови елементи на услугата са:

Персонализирано пазарно проучване: подробни анализи за разбиране на динамиката на всеки целеви пазар с фокус върху конкурентните условия, поведението на потребителите и потенциалните бариери за навлизане на съответния пазар.

Разработване на стратегическа комуникационна кампания за позициониране на марка/компания на нов пазар: създаване на културно резонансни маркетингови кампании, съобразени с очакванията и ценностите на всеки пазар.

Връзки с медиите: използване на широка международна мрежа от журналисти, блогъри и лидери на мнение за изграждане и поддържане на имиджа на една компания или марка.
Решения за дигитален маркетинг: ефективни дигитални стратегии за оптимално онлайн присъствие и бизнес резултати в съответните целеви пазари.

Стратегическо консултиране: текущи стратегически консултации въз основа на обратната връзка и резултатите по пазари, както и постоянно адаптиране и подобряване на ПР и маркетинг кампаниите.

"Международният UP навигатор " е услуга, подходяща за всяка компания, която иска да навлезе на нов за нея пазар и да се се позиционира стратегически. Навигаторът е еднакво полезен както за технологични компании, навлизащи в Америка, така и за модни марки, стартиращи в Азия, или вериги за храни и напитки, разширяващи се в Европа.
Услугата ще стартира на 20 април с първоначален фокус върху стратегически важни глобални пазари за българския бизнес.

За повече информация за услугата, свържете се с Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...