Емоционалните послания затвърждават или провалят успеха на мениджърите - това е един от големите приноси на емоционалната интелигентност в управлението на хора, които ще бъдат дискутирани на международната конференция през април в София
С отворена лекция в Югозападния университет „Неофит Рилски“ в Благоевград на тема “Емоционалната интелигентност и индивидуалните различия на българите” д-р Антонина Кардашева, основател на Фондацията за емоционална интелигентност в България представи пред студенти и преподаватели предстоящата международна конференция, която ще се проведе през април.
Конференцията “Smart стратегии за успех” е част от Седмицата на емоционалната интелигентност в България (15-18 април, София) и ще бъде последвана от сертификационно професионално обучение на две нива с водещ д-р Джон Пелитери, президент на Международното общество по емоционална интелигентност, Ню Йорк, САЩ. Програмата на обучението ще предостави на участниците експертно знание по емпирично базирани резултати за емоционална интелигентност, ефективни стратегии и умения в прилагането й във всички сфери на социалния живот.
В бизнес средата емоционалната интелигентност се проявява във вземането на решения. Тя е от стратегическите лидерски умения. Дава ни стабилност в преговорите, комуникацията, в аргументирането и процесите на убеждаване. Помага ни да управляваме екипи и да ги мотивираме. Много често емоционалните послания затвърждават или провалят успеха на мениджърите – един от големите приноси на емоционалната интелигентност в управлението на хора.
Емоционалната интелигентност присъства като тема в процесите на обучението и развитието на организациите в България. Своят личен опит от работата си по нея „още от началото на века“ ще сподели Драгомира Шулева – треньор и сертифициран консултант по мениджмънт (СМС) от Тугедър ЕООД.
В рамките на втория панел на Конференцията за приложението на ЕИ в бизнес средата в България, тя ще разкаже за три групи проекти: “Първата група са проекти, които развиват умения за справяне с трудни ситуации и засягат основно обслужването на клиенти. Втората група - уменията за продажби. Третата група - мениджърските умения”. Това сподели предварително с нас Драгомира Шулева. (вижте цялото интервю >>> тук)
В програмата ще се включат международно признати лектори от САЩ, Великобритания, Словакия и България. Конференцията ще се проведе на 15 април, в хотел „Новотел София“. Пълната програма и регистрацията за участие са на сайта http://www.foundation-ei.com/